Anàlisi dels Grups Interactius des del paradigma inclusiu. Aula de 3 anys del CEIP Pintor Joan Miró

Show simple item record

dc.contributor Iglesia Mayol, Begoña de la
dc.contributor.author Porcel Fermoselle, Maria
dc.date 2018
dc.date.accessioned 2018-09-17T10:58:47Z
dc.date.available 2018-09-17T10:58:47Z
dc.date.issued 2018-09-17
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11201/147456
dc.description.abstract [cat] L’objectiu general d’aquest TFG és analitzar el desenvolupament dels Grups Interactius des del paradigma inclusiu i fer una posterior avaluació dels tres moments de les sessions: a la programació, a la implementació i a l’avaluació. Per aquest motiu s’ha fet un estudi qualitatiu aprofundint en un únic context, l’aula de tres anys del CEIP Pintor Joan Miró (Palma). Per a la recollida de dades el recurs principal que s’ha utilitzat ha estat l’observació directa participant activament en els tres moments d’aquesta organització d’aula. A més, per a contrastar aquestes observacions s’han realitzat entrevistes semiestructurades i una recerca teòrica. A partir de la informació més rellevant s’ha fet una anàlisi de la recollida de dades i s’ha arribat a la conclusió que les tres fases de les sessions de Grups Interactius compleixen, en la mesura del possible, els principis inclusius del Disseny Universal i l’ensenyament multinivell. ca
dc.description.abstract [eng] The general goal of this TFG is to analyze the development of the Interactive Panels from the inclusive paradigm and make a later evaluation of the three moments of the sessions: the programming, the implementation and the evaluation. For this reason a qualitative study has been made deepening a unique context: the three year old classroom of the Public School Pintor Joan Miró (in Palma). For the gathering of data, the main resource used has been the direct observation and the active participation in each of the three moments of this classroom organization. In addition, to corroborate these observations, a several half-organized interviews have been arranged and also a theoretical research. From the most relevant information, a data gathering analysis has been made and the conclusion achieved has been that the three stages of the Interactive Panel sessions accomplish, to the extent possible, the inclusive principles of the Universal Design and the multi-level education. ca
dc.format application/pdf
dc.language.iso cat ca
dc.publisher Universitat de les Illes Balears
dc.rights info:eu-repo/semantics/openAccess
dc.rights all rights reserved
dc.subject 37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure ca
dc.subject 372 - Ensenyament preescolar i elemental ca
dc.subject.other Grups Interactius ca
dc.subject.other Educació Inclusiva ca
dc.subject.other Estudi de cas únic ca
dc.subject.other Disseny Universal ca
dc.subject.other Aprenentatge Dialògic ca
dc.subject.other Comunitat Aprenentatge ca
dc.title Anàlisi dels Grups Interactius des del paradigma inclusiu. Aula de 3 anys del CEIP Pintor Joan Miró ca
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis ca
dc.type info:eu-repo/semantics/publishedVersion


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics