El joc com a eina de socialització a la Primera Infància

Show simple item record

dc.contributor Ponseti Verdaguer, Francisco Javier
dc.contributor.author Rotger Núñez, Francesca
dc.date 2018
dc.date.accessioned 2018-09-17T11:02:33Z
dc.date.available 2018-09-17T11:02:33Z
dc.date.issued 2018-09-17
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11201/147457
dc.description.abstract [cat] El joc està present a les vides dels éssers humans pràcticament des del seu naixement. A la primera infància aquesta és una activitat molt significativa i integrada dins el currículum, ja que a través del joc els infants poden descobrir, experimentar, relacionar-se i fer un aprenentatge i un desenvolupament a nivell integral, gaudint d’aquest procés de socialització. L’objectiu d’aquest treball es basa en l’estudi del joc com a un element socialitzador en la primera infància. Per una banda, en el marc teòric analitzarem el concepte de joc, tipus, teories, beneficis, el currículum d’educació infantil i el procés de socialització dels infants. Per altre banda, la part empírica d’aquest treball consisteix en el disseny d’una unitat didàctica amb quatre sessions basades amb el joc lliure per mitjà dels quals es pugui observar com els infants estableixen relacions socials entre iguals. ca
dc.description.abstract [eng] Games are present in the lives of human beings practically since we are born until we die. In early childhood this is a very significant activity, because through games, children can discover, experiment, relate and make integral learning and development, while enjoying this process. The objective of this project is based on the study of the game as a socializing element in early childhood. On the one hand, in the theoretical framework we will analyze the concept of game, types, theories, benefits, the child education curriculum and the process of socialization of children. On the other hand, the empirical part of this project consists in the design of a didactic unit with four sessions based on free game through which it can be observe how children establish social relationships between peers. ca
dc.format application/pdf
dc.language.iso cat ca
dc.publisher Universitat de les Illes Balears
dc.rights info:eu-repo/semantics/openAccess
dc.rights all rights reserved
dc.subject 37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure ca
dc.subject 372 - Ensenyament preescolar i elemental ca
dc.subject.other Educació infantil ca
dc.subject.other Currículum ca
dc.subject.other Joc ca
dc.subject.other Socialització ca
dc.subject.other Relacions socials ca
dc.title El joc com a eina de socialització a la Primera Infància ca
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis ca
dc.type info:eu-repo/semantics/publishedVersion


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics