dc.contributor |
Oliver Trobat, Miquel Francesc |
|
dc.contributor.author |
Salort Fuster, Maria dels Àngels
|
|
dc.date |
2018 |
|
dc.date.accessioned |
2018-09-17T11:43:41Z |
|
dc.date.available |
2018-09-17T11:43:41Z |
|
dc.date.issued |
2018-09-17 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/11201/147464 |
|
dc.description.abstract |
[cat] L'aprenentatge cooperatiu suposa un enfocament de l’ensenyament cap a la diversitat existent
a les aules i representa, per tant, una forma de treballar conjunta per part dels alumnes,
obtenint objectius comuns, superiors als individuals. Amb el present estudi s’ha dut a terme
una recerca del marc teòric i s’ha examinat l’ús d’aquesta metodologia al centre CIDE, en el
qual s’està aplicant des de fa alguns anys. El funcionament del treball en grup, la seva
organització i, també, la intervenció del docent en centren l’anàlisi efectuada. A més, s’han
consultat diversos documents del centre i s’ha dut a terme una entrevista des del punt de vista
investigador.
Els resultats d’aquest estudi es presenten conjuntament amb una proposta d’aplicació de la
metodologia, posada en pràctica dins una aula de 3 anys del grup educatiu Sant Josep Obrer,
amb resultats satisfactoris en el seu plantejament. |
ca |
dc.description.abstract |
[spa] Cooperative learning represents an approach to diversity in classroom teaching and it
therefore represents a way to have students working jointly on common objectives, superior
to individual ones. With this study, a theoretical framework research has been achieved and
its methodology use in the CIDE educational center has been examined, which has been
applied for some years. Group work operation, its organization and also the intervention of
the teacher focus the analysis carried out. Furthermore, several documents from the
educational center have been consulted and an interview has been done from a researchable
point of view.
The results of this study are entered conjointly with a methodology application proposal, put
into practice in a 3-year old classroom of Sant Josep Obrer educational center, with
successful results in its approach. |
ca |
dc.format |
application/pdf |
|
dc.language.iso |
cat |
ca |
dc.publisher |
Universitat de les Illes Balears |
|
dc.rights |
info:eu-repo/semantics/openAccess |
|
dc.rights |
all rights reserved |
|
dc.subject |
37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure |
ca |
dc.subject |
372 - Ensenyament preescolar i elemental |
ca |
dc.subject.other |
Treball cooperatiu |
ca |
dc.subject.other |
Aprenentatge cooperatiu |
ca |
dc.subject.other |
Metodologia |
ca |
dc.title |
L'organització de l'aprenentatge cooperatiu als centres d'educació infantil |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/bachelorThesis |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/publishedVersion |
|