L'organització de l'aprenentatge cooperatiu als centres d'educació infantil

Show simple item record

dc.contributor Oliver Trobat, Miquel Francesc
dc.contributor.author Salort Fuster, Maria dels Àngels
dc.date 2018
dc.date.accessioned 2018-09-17T11:43:41Z
dc.date.available 2018-09-17T11:43:41Z
dc.date.issued 2018-09-17
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11201/147464
dc.description.abstract [cat] L'aprenentatge cooperatiu suposa un enfocament de l’ensenyament cap a la diversitat existent a les aules i representa, per tant, una forma de treballar conjunta per part dels alumnes, obtenint objectius comuns, superiors als individuals. Amb el present estudi s’ha dut a terme una recerca del marc teòric i s’ha examinat l’ús d’aquesta metodologia al centre CIDE, en el qual s’està aplicant des de fa alguns anys. El funcionament del treball en grup, la seva organització i, també, la intervenció del docent en centren l’anàlisi efectuada. A més, s’han consultat diversos documents del centre i s’ha dut a terme una entrevista des del punt de vista investigador. Els resultats d’aquest estudi es presenten conjuntament amb una proposta d’aplicació de la metodologia, posada en pràctica dins una aula de 3 anys del grup educatiu Sant Josep Obrer, amb resultats satisfactoris en el seu plantejament. ca
dc.description.abstract [spa] Cooperative learning represents an approach to diversity in classroom teaching and it therefore represents a way to have students working jointly on common objectives, superior to individual ones. With this study, a theoretical framework research has been achieved and its methodology use in the CIDE educational center has been examined, which has been applied for some years. Group work operation, its organization and also the intervention of the teacher focus the analysis carried out. Furthermore, several documents from the educational center have been consulted and an interview has been done from a researchable point of view. The results of this study are entered conjointly with a methodology application proposal, put into practice in a 3-year old classroom of Sant Josep Obrer educational center, with successful results in its approach. ca
dc.format application/pdf
dc.language.iso cat ca
dc.publisher Universitat de les Illes Balears
dc.rights info:eu-repo/semantics/openAccess
dc.rights all rights reserved
dc.subject 37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure ca
dc.subject 372 - Ensenyament preescolar i elemental ca
dc.subject.other Treball cooperatiu ca
dc.subject.other Aprenentatge cooperatiu ca
dc.subject.other Metodologia ca
dc.title L'organització de l'aprenentatge cooperatiu als centres d'educació infantil ca
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis ca
dc.type info:eu-repo/semantics/publishedVersion


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics