dc.contributor |
Jaume Adrover, Maria Magdalena |
|
dc.contributor.author |
Robles Maestro, Marta
|
|
dc.date |
2018 |
|
dc.date.accessioned |
2018-09-17T11:58:33Z |
|
dc.date.available |
2018-09-17T11:58:33Z |
|
dc.date.issued |
2018-09-17 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/11201/147469 |
|
dc.description.abstract |
[cat] Les instal·lacions artístiques van esdevenir com una nova manera de fer art. Al llarg del temps s’han anat enriquint de diferents disciplines fins arribar a ser una forma d’expressió de l’art contemporani. L’àmbit de la pedagogia i l’educació també l’han començat a incorporar tímidament.
Les instal·lacions són un recurs adient per treballar a educació infantil ja que les seves característiques encaixen amb les capacitats i nivell maduratiu dels insfants durant aquesta etapa. Per això, he realitzat una proposta de dues instal·lacions que he dut a terme a un centre educatiu per tal de conèixer i documentar quines accions de transformació i destrucció realitzen els infants de manera espontànea amb el material. Ja que aquestes són necessàries i motivadores per a la creació de nous aprenentatges significatius.
Per aprofitar al màxim les possibilitats que ofereixen les inat·lacions considero adient ampliar la proposta una mica més enllà de la posada en pràctica d’aquestes. Es a dir, usar aquest recurs com a primera fase d’un seguit d’activitats exploratories relacionades amb l’art infantil. |
ca |
dc.description.abstract |
[eng] Artistic installations became a new way of doing art. Throughout time, they have incorporated characteristics from different disciplines up to the point of becoming a contemporary way of art expression. Pedagogy and educstion have also started to incorporate artictic installations peogressively in their fields.
They are a perfect resource to work at the kindergarten education stage as their characteristics and the maturity capacities of children suit together. That is why I have created a didactic proposal of two artistic installations that I carried out at a kindergarten school to analyze the transformation and destruction actions children do spontaneously with the material. These actions are necessary and motivatingto create new significant learning.
To take the most advantage of the possibilities that they offer, I believe it is important to broaden the proposal beyond their simple implementation. That is, using this resource as a first step to develop other activities related to art at this education stage. |
ca |
dc.format |
application/pdf |
|
dc.language.iso |
cat |
ca |
dc.rights |
info:eu-repo/semantics/openAccess |
|
dc.rights |
all rights reserved |
|
dc.subject |
37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure |
ca |
dc.subject |
372 - Ensenyament preescolar i elemental |
ca |
dc.subject.other |
Instal·lació artística |
ca |
dc.subject.other |
Transformació |
ca |
dc.subject.other |
Destrucció |
ca |
dc.subject.other |
Aprenentatges significatius |
ca |
dc.title |
La destrucció i la transformació en les instal·lacions artístiques |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/bachelorThesis |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/publishedVersion |
|