La destrucció i la transformació en les instal·lacions artístiques

Show simple item record

dc.contributor Jaume Adrover, Maria Magdalena
dc.contributor.author Robles Maestro, Marta
dc.date 2018
dc.date.accessioned 2018-09-17T11:58:33Z
dc.date.available 2018-09-17T11:58:33Z
dc.date.issued 2018-09-17
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11201/147469
dc.description.abstract [cat] Les instal·lacions artístiques van esdevenir com una nova manera de fer art. Al llarg del temps s’han anat enriquint de diferents disciplines fins arribar a ser una forma d’expressió de l’art contemporani. L’àmbit de la pedagogia i l’educació també l’han començat a incorporar tímidament. Les instal·lacions són un recurs adient per treballar a educació infantil ja que les seves característiques encaixen amb les capacitats i nivell maduratiu dels insfants durant aquesta etapa. Per això, he realitzat una proposta de dues instal·lacions que he dut a terme a un centre educatiu per tal de conèixer i documentar quines accions de transformació i destrucció realitzen els infants de manera espontànea amb el material. Ja que aquestes són necessàries i motivadores per a la creació de nous aprenentatges significatius. Per aprofitar al màxim les possibilitats que ofereixen les inat·lacions considero adient ampliar la proposta una mica més enllà de la posada en pràctica d’aquestes. Es a dir, usar aquest recurs com a primera fase d’un seguit d’activitats exploratories relacionades amb l’art infantil. ca
dc.description.abstract [eng] Artistic installations became a new way of doing art. Throughout time, they have incorporated characteristics from different disciplines up to the point of becoming a contemporary way of art expression. Pedagogy and educstion have also started to incorporate artictic installations peogressively in their fields. They are a perfect resource to work at the kindergarten education stage as their characteristics and the maturity capacities of children suit together. That is why I have created a didactic proposal of two artistic installations that I carried out at a kindergarten school to analyze the transformation and destruction actions children do spontaneously with the material. These actions are necessary and motivatingto create new significant learning. To take the most advantage of the possibilities that they offer, I believe it is important to broaden the proposal beyond their simple implementation. That is, using this resource as a first step to develop other activities related to art at this education stage. ca
dc.format application/pdf
dc.language.iso cat ca
dc.rights info:eu-repo/semantics/openAccess
dc.rights all rights reserved
dc.subject 37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure ca
dc.subject 372 - Ensenyament preescolar i elemental ca
dc.subject.other Instal·lació artística ca
dc.subject.other Transformació ca
dc.subject.other Destrucció ca
dc.subject.other Aprenentatges significatius ca
dc.title La destrucció i la transformació en les instal·lacions artístiques ca
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis ca
dc.type info:eu-repo/semantics/publishedVersion


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics