L’antiautoritarisme en educació: dels referents teòrics i pràctics a la concreció actual a Nono Espai d’Aprenentatge

Show simple item record

dc.contributor Motilla Salas, Xavier
dc.contributor.author Bainat Bono, Miquel
dc.date 2018
dc.date.accessioned 2018-09-25T11:46:08Z
dc.date.available 2018-09-25T11:46:08Z
dc.date.issued 2018-09-25
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11201/147664
dc.description.abstract [cat] Aquesta recerca s’emmarca dins del Treball de Final del Grau de Mestre en Educació Primària a la Universitat de les Illes Balears. Realitze una investigació sobre l’educació antiautoritària, la qual és el fruit de translladar l’antiautoritarisme a l’experiència educativa, és a dir, el resultat de l’aplicació del principi de no obediència cap a una disciplina imposada des de dalt a l’àmbit educatiu. Al treball aprofundisc des d’una perspectiva teòrica i històrica en l’antiautoritarisme en educació i realitze una recerca sobre els diferents referents de l’antiautoritarisme a l’educació, com ara Ferrer i Guàrdia, Rebecca Wild, Carl Rogers i Alexander Sutherland Neill. A continuació realitze una investigació d’un projecte educatiu concret, analitzant per complet l’experiència educativa antiautoritària Escola Lliure Nono. ca
dc.description.abstract [eng] This research is part of the Final Project of the Primary Education Degree in the University of the Balearic Islands. I carry out an investigation into anti-authoritarian education, which is the fruit of transferring the anti-authoritarianism to the educational experience, that is the result of the application of the principle of non-obedience towards a discipline imposed from above to the educational area. I delve into the theoretical and historical perspective in anti-authoritarian education and carry out research on the different references of anti-authoritarianism in education, choosing Ferrer i Guàrdia, Rebecca Wild, Carl Rogers and Alexander Sutherland Neill. Next I perform an investigation of a specific educational project, completely analyzing the educational and anti-authoritarian school Escola Lliure Nono. ca
dc.format application/pdf
dc.language.iso cat ca
dc.publisher Universitat de les Illes
dc.rights info:eu-repo/semantics/openAccess
dc.rights all rights reserved
dc.subject 37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure ca
dc.subject 373 - Ensenyament primari i secundari ca
dc.subject.other Teoria de l'Educació ca
dc.subject.other Història de l'Educació ca
dc.subject.other Educació Primària ca
dc.subject.other Antiautoritarisme ca
dc.subject.other Mallorca ca
dc.title L’antiautoritarisme en educació: dels referents teòrics i pràctics a la concreció actual a Nono Espai d’Aprenentatge ca
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis ca
dc.type info:eu-repo/semantics/publishedVersion


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics