Aprenentatge cooperatiu a través de la resolució de problemes a l’assignatura d’Educació Física

Show simple item record

dc.contributor Ponseti Verdaguer, Francisco Javier
dc.contributor.author Font Rosselló, Miquel
dc.date 2018
dc.date.accessioned 2018-09-26T08:57:39Z
dc.date.available 2018-09-26T08:57:39Z
dc.date.issued 2018-09-26
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11201/147722
dc.description.abstract [cat] En aquest treball de fi de grau es pretén presentar els avantatges del treball cooperatiu i les estratègies per fomentar la cooperació i resolució de problemes en l'assignatura d'Educació Física d'educació Primària. En la primera part del treball es presenta el marc teòric, on explicaré aquesta metodologia didàctica, el concepte d'aprenentatge cooperatiu en general i, més concretament, dins l'assignatura d'educació física. També tractaré els diferents models que existeixen, a dia d'avui, d'aprenentatge cooperatiu, dels quals n'he elegit alguns per a desenvolupar el marc experimental. Veurem de quina manera està relacionat el currículum d’Educació Física amb l’aprenentatge cooperatiu dins els seus diferents blocs. Per altra banda, es presenta el marc empíric, on es planteja una proposta d'intervenció que obligarà als alumnes a pensar i relacionar-se per solucionar els diferents problemes que se’ls hi aniran presentant fonamentada en una sèrie de sessions de l'assignatura, basades en activitats cooperatives. ca
dc.description.abstract [eng] In this final dissertation it is intended to present the advantages of the cooperative work as well as the strategies to foster collaboration and problem solving in the subject of Physical Education in Primary Education. The first part of the work consists in the introduction of the theoretical framework, where this didactic methodology is going to be explained together with the concept of cooperative learning in general, and more specifically, in the subject above mentioned. Moreover, different models of cooperative learning existing nowadays are also going to be discussed, having been some of them chosen to develop the experimental framework. It will also be seen how the curriculum of the P.E. subject is related with this kind of learning in its different blocks. In the last part of the dissertation, the empirical framework is presented, where an intervention proposal is risen, the one is going to make the students think and cooperate in order to solve different problems that they may encounter. This intervention proposal is sustained in a series of sessions of the subject, which are based on different cooperative activities. ca
dc.format application/pdf
dc.language.iso cat ca
dc.publisher Universitat de les Illes Balears
dc.rights info:eu-repo/semantics/openAccess
dc.rights all rights reserved
dc.subject 37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure ca
dc.subject 373 - Ensenyament primari i secundari ca
dc.subject.other Educació Física ca
dc.subject.other Educació Primària ca
dc.subject.other Aprenentatge cooperatiu ca
dc.subject.other Resolució de problemes ca
dc.subject.other Currículum ca
dc.title Aprenentatge cooperatiu a través de la resolució de problemes a l’assignatura d’Educació Física ca
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis ca
dc.type info:eu-repo/semantics/publishedVersion


Files in this item

Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics