Un projecte de ràdio escolar: eina TIC per educar en competències

Show simple item record

dc.contributor Gelabert Gual, Llorenç
dc.contributor.author Verd Vallcaneras, Antoni
dc.date 2018
dc.date.accessioned 2018-09-26T11:56:08Z
dc.date.available 2018-09-26T11:56:08Z
dc.date.issued 2018-09-26
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11201/147751
dc.description.abstract [cat] La tendència inequívoca dels currículums educatius d’aquest inici de segle XXI és l’orientació a les competències dels alumnes. El constructivisme, l’aprenentatge cooperatiu o col·laboratiu, basat en projectes, problemes, o reptes; afegit a l’ineludible ús de les Tecnologies de la Informació i Comunicació (TIC), tot és un a l’hora de dissenyar projectes innovadors. A la vegada, la innovació pot sorgir de la inspiració del passat. Per això, hem volgut rendir homenatge a la ràdio (d’entre aquestes tecnologies, una de les pioneres). Perquè pensam que pot ser encara eficient a les escoles. Els avenços dels darrers anys fan que implementar o simular una emissora sigui fàcilment assumible fins i tot des d’una classe. Aquest treball revisa l’actualitat i adequació del format radiofònic per a l’etapa de primària. Volem també posar a prova les nostres suposicions i estudi teòric i per això volem preparar el material didàctic d’un taller de ràdio. ca
dc.description.abstract [eng] The unequivocal tendency of the educational curricula of this beginning of the 21st century is the orientation to the competences of the students. Constructivism, cooperative or collaborative learning, based on projects, problems, or challenges; added to the inescapable use of Information and Communication Technologies (ICT), everything is one when designing innovative projects. At the same time, innovation may arise from the inspiration of the past. For this reason, we wanted to pay tribute to the radio (among these technologies, one of the pioneers). Because we think it can be still efficient in schools. Advances in recent years make it easy to implement or simulate a station even from one class. This paper reviews the actuality and adequacy of the radio format for the primary stage. We also want to test our assumptions and theoretical study and therefore we want to prepare the didactic material of a radio workshop. ca
dc.format application/pdf
dc.language.iso cat ca
dc.publisher Universitat de les Illes Balears
dc.rights info:eu-repo/semantics/openAccess
dc.rights all rights reserved
dc.subject 37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure ca
dc.subject 373 - Ensenyament primari i secundari ca
dc.subject.other Ràdio escolar ca
dc.subject.other TIC ca
dc.subject.other Educació primària ca
dc.subject.other Aprenentatge basat en projectes ca
dc.subject.other Podcast educatius ca
dc.title Un projecte de ràdio escolar: eina TIC per educar en competències ca
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis ca
dc.type info:eu-repo/semantics/publishedVersion


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics