[cat] Aquest projecte té com a objectiu investigar l'ús de les cançons en l'ensenyament de l'anglès com a llengua estrangera, en concret en com ajuda a la millora de la pronunciació oral dels alumnes i a l’aprenentatge de vocabulari, partint de la premissa que la música aporta múltiples beneficis, especialment en les primeres edats.
Per a això, i després d'una revisió bibliogràfica sobre els diferents mètodes per a l'aprenentatge de les llengües estrangeres entrevistaré a tres mestres per així conèixer com pensen del tema i com ho treballen a l’aula, també utilitzaré el meu experiència en el pràcticum de menció per veure de primera mà com milloren el vocabulari els alumnes mitjançant el cançoner que utilitza la mestra del centre. Investigaré tres casos distints, la mestra d’anglès del CEIP Miquel Costa i Llobera Joanna Morell, el director del Norai d’Alcúdia que és a la vegada mestre de música com també director de cor de cambra Martí Sáez Cifre i finalment a una mestra d’anglès de l’escola Montessori a Alemanya, Margaret Söell. Per finalitzar també passaré el qüestionari a un alumne de quart de magisteri en menció d’anglès per comparar els resultats.
[eng] This project has as an objective the investigation of the use of songs in the learning of the English language as a foreign language, specifically on how it helps the improvement of the oral pronunciation of the students and to the learning of vocabulary, splitting of the premise that music contributes multiple benefits, especially in the first ages.
For this, and after a bibliographic review on the different methods for the learning of foreign languages I will interview three teachers to get to know how they think on the subject and how they apply it in the classroom. I Will investigate three distinct cases, the teacher of English of the CEIP Miquel Costa and Llobera Joana Morell, the director of the Norai of Alcúdia that is also a music teacher and musician Martí Sáez Cifre and finally the English teacher of the school Montessori in Germany Margaret Söell. Finally I’ll pass the questioner to a student in the fourth year of primary education at the UIB to contrast the teacher’s results with a younger point of view.