De pati a jardí. El sentit de meravellar-nos

Show simple item record

dc.contributor Riera Jaume, Maria Antònia
dc.contributor.author Ferragut Salas, Catalina
dc.date 2019
dc.date.accessioned 2019-07-19T08:00:24Z
dc.date.available 2019-07-19T08:00:24Z
dc.date.issued 2019-07-19
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11201/149662
dc.description.abstract [cat] Ens trobam immersos en un temps de canvi, en el que educació es refereix. Per aquest fet, no és d’estranyar trobar-se amb escoles i de cada vegada més, en ple procés de canvi i transformació dels projectes educatius, dissenys d’espais interiors.... Durant els darrers anys els espais exteriors estan adquirint el valor que realment els hi correspon. Ha passat de considerar-se espais d’esbarjo a considerar-se un espai ple d’oportunitats. En l’actualitat ens podem trobar amb escoles que han dut a terme un projecte de transformació de l’espai exterior i d’altres que s’hi troben de ple en alguna de les fases que comporta dur a terme un projecte d’aquestes característiques. Molts d’aquests projectes s’originen en centres on els espais exteriors són majoritàriament de formigó, sense ombra... amb una manca de vegetació. En aquest treball es presenta la primera fase del projecte de millora envers l’espai exterior del CEI Els Molins, amb l’objectiu de proposar un disseny que permeti transformar-ho en un entorn de joc, salut, benestar i natural.
dc.description.abstract [eng] Ens trobam immersos en un temps de canvi, en el que educació es refereix. Per aquest fet, no és d’estranyar trobar-se amb escoles i de cada vegada més, en ple procés de canvi i transformació dels projectes educatius, dissenys d’espais interiors.... Durant els darrers anys els espais exteriors estan adquirint el valor que realment els hi correspon. Ha passat de considerar-se espais d’esbarjo a considerar-se un espai ple d’oportunitats. En l’actualitat ens podem trobar amb escoles que han dut a terme un projecte de transformació de l’espai exterior i d’altres que s’hi troben de ple en alguna de les fases que comporta dur a terme un projecte d’aquestes característiques. Molts d’aquests projectes s’originen en centres on els espais exteriors són majoritàriament de formigó, sense ombra... amb una manca de vegetació. En aquest treball es presenta la primera fase del projecte de millora envers l’espai exterior del CEI Els Molins, amb l’objectiu de proposar un disseny que permeti transformar-ho en un entorn de joc, salut, benestar i natural.
dc.format application/pdf
dc.publisher Universitat de les Illes Balears
dc.rights all rights reserved
dc.rights info:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subject 37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure ca
dc.subject 372 - Ensenyament preescolar i elemental ca
dc.subject.other Espai exterior ca
dc.subject.other Disseny ca
dc.subject.other Contacte natura ca
dc.subject.other Transformació ca
dc.subject.other Infants ca
dc.subject.other Outdoor space ca
dc.subject.other Design ca
dc.subject.other Contact nature ca
dc.subject.other Transformation ca
dc.subject.other Children ca
dc.title De pati a jardí. El sentit de meravellar-nos ca
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis
dc.type info:eu-repo/semantics/publishedVersion


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics