dc.contributor |
Bermúdez, Juanjo |
|
dc.contributor.author |
Contell Torquemada, Romana Marta |
|
dc.date |
2019 |
|
dc.date.accessioned |
2019-07-22T06:12:25Z |
|
dc.date.available |
2019-07-22T06:12:25Z |
|
dc.date.issued |
2019-07-22 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/11201/149670 |
|
dc.description.abstract |
[cat] L’anglès es considera actualment la llengua principal de comunicació a nivell mundial. Per aquest motiu, el seu aprenentatge s’ha impulsat més en els centres educatius a Espanya. No obstant, l’alumnat no aconsegueix fer generalment un aprenentatge comprensiu i eficaç en l’adquisició de l’anglès com a llengua estrangera (ESL) en els centres d’Educació Primària. És cert que el treball cooperatiu és acceptat com una eina fonamental en l’ensenyament i aprenentatge dels idiomes. Tot i així, per diversos motius aquesta metodologia no sempre s’empra en l’àrea d’anglès en molts centres públics d’Educació Primària. A conseqüència d’això, aquest Treball de Fi de Grau té com a finalitat proposar maneres més senzilles de dur a terme aquesta pràctica metodològica a l’aula, aplicant propostes d’activitats senzilles amb treball cooperatiu com a eina principal. A través de l’aplicació de dinàmiques de treball cooperatiu dins l’aula a l’àrea d’anglès es pretén constatar com aquestes metodologies ajuden al infant a augmentar el seu rendiment acadèmic en l’adquisició del idioma basat en els principis de cooperació i interrelació social entre iguals per assolir un objectius comuns. Aquestes pràctiques metodològiques són a l’hora molt paral·leles a la realitat actual, cada cop més basades en les relacions socials per aconseguir objectius favorables comuns entre tots. Finalment, proposaré un conjunt de reflexions a mode de conclusions sobre el disseny i aplicació d’aquesta metodologia en l’ensenyament de l’anglès com a llengua estrangera. |
ca |
dc.format |
application/pdf |
|
dc.language.iso |
cat |
ca |
dc.publisher |
Universitat de les Illes Balears |
|
dc.rights |
all rights reserved |
|
dc.rights |
info:eu-repo/semantics/openAccess |
|
dc.subject |
37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure |
ca |
dc.subject |
373 - Ensenyament primari i secundari |
ca |
dc.subject |
81 - Lingüística i llengües |
ca |
dc.subject.other |
Cooperatiu learning |
ca |
dc.subject.other |
Equal relationships |
ca |
dc.subject.other |
Methodology |
ca |
dc.subject.other |
Implementatins |
ca |
dc.subject.other |
Oral English learning |
ca |
dc.title |
Recerca sobre l’aplicació real del treball cooperatiu a l’aula d’anglès d’Educació Primària |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/bachelorThesis |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/openAccess |
|