[cat] En el present treball s’intentarà demostrar que l’art a l’escola va més enllà d’allò
que l’infant crea en un moment i en un temps determinat a partir d’un material
concret; l’art és present durant tota l’etapa escolar, així com ho és al llarg de les
nostres vides.
A partir d’aquesta concepció es duran a terme una sèrie de propostes a través
d’obres fotogràfiques, les quals estaran basades en la recerca de la pròpia
identitat d’infants de tres fins a sis anys. Les intervencions tendran lloc al Col·legi
d’Educació Infantil i Primària Verge de Lluc, amb l’objectiu de visibilitzar la identitat
d’una comunitat d’infants que, sovint, no té veu i queda desplaçada.
[eng] In this paper, we will try to demonstrate that Art in Education goes beyond the
creation of the child from a concrete material at a specific moment and time; the
Art is present during all this period, as well as it is through our lives.
From this point of view, a series of proposals will be carried out through
photographic works, which will be based on the search of the identity in children
from three to six years. The interventions will take place at Col·legi d’Educació
Infantil i Primària Verge de Lluc, with the aim of making visible the identity of a
community of children that often has no voice and remains displaced.