dc.contributor |
Gelabert Gual, Llorenç |
|
dc.contributor.author |
Llarena Bennasar, Rosa Mª |
|
dc.date |
2019 |
|
dc.date.accessioned |
2019-09-09T10:22:59Z |
|
dc.date.available |
2019-09-09T10:22:59Z |
|
dc.date.issued |
2019-09-09 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/11201/149816 |
|
dc.description.abstract |
[cat] Quan naixem el nostre cervell té una major plasticitat i una gran capacitat neuronal, per
això és bàsic fomentar el seu enriquiment. La música durant els primers anys de vida és
un medi bàsic de comunicació dels infants amb el seu entorn, essent això molt positiu. La
seva pràctica ajuda en l'adquisició de destreses de tot caire, a més de ser un recurs
pedagògic que afavoreix el desenvolupament cognitiu, motor, emocional i social. Amb
aquest treball es pretén analitzar la situació de la importància que se li dóna a la música i
l’efecte de la seva pràctica en una mostra de centres. Això es farà a partir d’entrevistes,
observacions, hipòtesis i reflexions i permetrà concloure de quina manera la música és un
mitjà idoni pel desenvolupament de les habilitats bàsiques dels infants. |
ca |
dc.format |
application/pdf |
|
dc.language.iso |
cat |
ca |
dc.publisher |
Universitat de les Illes Balears |
|
dc.rights |
all rights reserved |
|
dc.rights |
info:eu-repo/semantics/openAccess |
|
dc.subject |
37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure |
ca |
dc.subject |
78 - Música |
ca |
dc.subject.other |
Educació Infantil |
ca |
dc.subject.other |
Música |
ca |
dc.subject.other |
Competències bàsiques |
ca |
dc.subject.other |
Transversalitat |
ca |
dc.title |
Potencialitats no específicament musicals que es desenvolupen a través de l'educació musical en l'etapa d'educació musical |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/bachelorThesis |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/publishedVersion |
|