Potencialitats no específicament musicals que es desenvolupen a través de l'educació musical en l'etapa d'educació musical

Show simple item record

dc.contributor Gelabert Gual, Llorenç
dc.contributor.author Llarena Bennasar, Rosa Mª
dc.date 2019
dc.date.accessioned 2019-09-09T10:22:59Z
dc.date.available 2019-09-09T10:22:59Z
dc.date.issued 2019-09-09
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11201/149816
dc.description.abstract [cat] Quan naixem el nostre cervell té una major plasticitat i una gran capacitat neuronal, per això és bàsic fomentar el seu enriquiment. La música durant els primers anys de vida és un medi bàsic de comunicació dels infants amb el seu entorn, essent això molt positiu. La seva pràctica ajuda en l'adquisició de destreses de tot caire, a més de ser un recurs pedagògic que afavoreix el desenvolupament cognitiu, motor, emocional i social. Amb aquest treball es pretén analitzar la situació de la importància que se li dóna a la música i l’efecte de la seva pràctica en una mostra de centres. Això es farà a partir d’entrevistes, observacions, hipòtesis i reflexions i permetrà concloure de quina manera la música és un mitjà idoni pel desenvolupament de les habilitats bàsiques dels infants. ca
dc.format application/pdf
dc.language.iso cat ca
dc.publisher Universitat de les Illes Balears
dc.rights all rights reserved
dc.rights info:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subject 37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure ca
dc.subject 78 - Música ca
dc.subject.other Educació Infantil ca
dc.subject.other Música ca
dc.subject.other Competències bàsiques ca
dc.subject.other Transversalitat ca
dc.title Potencialitats no específicament musicals que es desenvolupen a través de l'educació musical en l'etapa d'educació musical ca
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis ca
dc.type info:eu-repo/semantics/publishedVersion


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record