Passar d'una metodologia tradicional a una d'innovadora: què implica per als docents a escala personal?

Show simple item record

dc.contributor Pinya Medina, Carme
dc.contributor.author Obrador Burguera, Maria Pau
dc.date 2019
dc.date.accessioned 2019-12-17T11:10:37Z
dc.date.available 2019-12-17T11:10:37Z
dc.date.issued 2019-12-17
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11201/150489
dc.description.abstract [cat] Aquest Treball de Fi de Grau és un estudi sobre quin és el procés personal que passen els docents a l’hora de fer un canvi de metodologia. Per això, es farà un estudi exhaustiu de les vivències dels docents a les tres etapes diferents que formen part d’un canvi metodològic: inici del canvi, canvi en procés i canvi consolidat. Quan parlem de canvis metodològics i què impliquen aquests, solem parlar sempre a escala general, però no parlam, normalment, de l’escala personal. És per aquest motiu, que a aquest treball s’intentarà aprofundir en aquest aspecte mitjançant entrevistes, observacions i recerques bibliogràfiques. ca
dc.description.abstract [eng] This final dissertation is a study of the personal process that teachers go through when changing their teaching methodology. For that reason, an in-depth research will be done on the educators' experiences during the three phases of a methodology's change: iniciation into the change, change in process and consolidated change. When referring to alterations in the teaching methodology and what they imply, the analysis is usually done at a general scale. Since the personal sphere is rarely considered, this work will try to deepen into this area through interviews, observations and bibliographic research. ca
dc.format application/pdf
dc.language.iso cat ca
dc.publisher Universitat de les Illes Balears
dc.rights all rights reserved
dc.rights info:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subject 614 - Higiene i salut pública. Contaminació. Prevenció d'accidents. Infermeria ca
dc.subject.other Innovació educativa ca
dc.subject.other Metodologia ca
dc.subject.other Canvi ca
dc.subject.other Tradicional ca
dc.subject.other Procés ca
dc.subject.other Educational innovation ca
dc.subject.other Methodology ca
dc.subject.other Change ca
dc.subject.other Traditional ca
dc.subject.other Process ca
dc.title Passar d'una metodologia tradicional a una d'innovadora: què implica per als docents a escala personal? ca
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis ca
dc.type info:eu-repo/semantics/publishedVersion


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics