dc.contributor |
Pinya Medina, Carme |
|
dc.contributor.author |
Obrador Burguera, Maria Pau |
|
dc.date |
2019 |
|
dc.date.accessioned |
2019-12-17T11:10:37Z |
|
dc.date.available |
2019-12-17T11:10:37Z |
|
dc.date.issued |
2019-12-17 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/11201/150489 |
|
dc.description.abstract |
[cat] Aquest Treball de Fi de Grau és un estudi sobre quin és el procés personal que passen els docents a l’hora de fer un canvi de metodologia. Per això, es farà un estudi exhaustiu de les vivències dels docents a les tres etapes diferents que formen part d’un canvi metodològic: inici del canvi, canvi en procés i canvi consolidat.
Quan parlem de canvis metodològics i què impliquen aquests, solem parlar sempre a escala general, però no parlam, normalment, de l’escala personal. És per aquest motiu, que a aquest treball s’intentarà aprofundir en aquest aspecte mitjançant entrevistes, observacions i recerques bibliogràfiques. |
ca |
dc.description.abstract |
[eng] This final dissertation is a study of the personal process that teachers go through when changing their teaching methodology. For that reason, an in-depth research will be done on the educators' experiences during the three phases of a methodology's change: iniciation into the change, change in process and consolidated change.
When referring to alterations in the teaching methodology and what they imply, the analysis is usually done at a general scale. Since the personal sphere is rarely considered, this work will try to deepen into this area through interviews, observations and bibliographic research. |
ca |
dc.format |
application/pdf |
|
dc.language.iso |
cat |
ca |
dc.publisher |
Universitat de les Illes Balears |
|
dc.rights |
all rights reserved |
|
dc.rights |
info:eu-repo/semantics/openAccess |
|
dc.subject |
614 - Higiene i salut pública. Contaminació. Prevenció d'accidents. Infermeria |
ca |
dc.subject.other |
Innovació educativa |
ca |
dc.subject.other |
Metodologia |
ca |
dc.subject.other |
Canvi |
ca |
dc.subject.other |
Tradicional |
ca |
dc.subject.other |
Procés |
ca |
dc.subject.other |
Educational innovation |
ca |
dc.subject.other |
Methodology |
ca |
dc.subject.other |
Change |
ca |
dc.subject.other |
Traditional |
ca |
dc.subject.other |
Process |
ca |
dc.title |
Passar d'una metodologia tradicional a una d'innovadora: què implica per als docents a escala personal? |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/bachelorThesis |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/publishedVersion |
|