[cat] En el present treball de Fi de Grau es pretén aprofundir en el valor del joc com a eina per
treballar i desenvolupar les emocions dels infants dins les aules d’educació infantil.
En el marc teóric, analitzarem el concepte de joc, les teories, els tipus, les seves
característiques i els seus beneficis. També aprofundirem sobre el concepte d’emoció, els
tipus d’emocions, la regulació emocional i la importància de l’educació emocionals i la
intel·ligència emocional en el desenvolupament integral dels nins i nines.
En el marc empíric, es presenta una proposta didàctica en la qual s’han dissenyat sessions
de joc per treballar les emocions dins una aula.
[eng] In the present assignment for end term we intend to focus on the value of learning through
play as a tool for work and develop the children emotions in classrooms.
There is talk of the the concept, theories, types of games, their features and their benefits.
We will also delve into the concept of emotion, types of emotions, emotional regulation
and the importance of emotional education and emotional intelligence in the integral
development of children.
In the empirical context, an educational proposal is presented, in which game sessions
have been designed to work on emotions in a classroom.