[cat] L’Educació Inclusiva és una situació educativa on es tenen en compte les necessitats de tot l'alumnat independentment de les seves característiques. Aquesta situació, però, va més enllà de les aules; havent-se d'implementar a nivell de centre, és a dir, arribant a tots els espais i activitats d'aquest.
Per aquest motiu, el fet d’haver trobat una falta d’instruments inclusius i programes educatius adaptats als alumnes TEA durant el moment d’esbarjo o el moment de temps lliure ha fet que l’objectiu principal d’aquest Treball de Fi de Grau sigui presentar una proposta d'intervenció inclusiva a nivell del temps d'esbarjo; presentant eines i estratègies diverses, per a infants i mestres, amb o sense qualque tipus de discapacitat. No obstant això, s'especifica en alumnat TEA, on les principals alteracions d'aquest col·lectiu són el comportament, la interacció amb els altres, l’habilitat de comunicació i l’aprenentatge.
[eng] Inclusive Education is an educational situation where the differences of the pupils are borne in mind regardless their characteristics. This situation goes beyond the classrooms, needing to be implemented at the school level that is, reaching all the spaces and activities of the school.
For this reason, the fact of having found a tools of inclusive instruments and educational programs tailored to the TEA students during the break or recreation moment of free time has made the main objective of this End-of-Degree Work (TFG) to present a proposal for an inclusive intervention at a break or recreation moment; by presenting tools and strategies, for students and teachers, with or without some kind of disability. However, this document is specified on TEA students, where the main alterations of this group are interaction with others, communication and learning skills