Disseny, creació i implementació d’un material multimèdia educatiu

Show simple item record

dc.contributor Urbina Ramírez, Santos
dc.contributor.author Cuenca Rodríguez, Tania
dc.date 2019
dc.date.accessioned 2020-06-02T11:08:58Z
dc.date.available 2020-06-02T11:08:58Z
dc.date.issued 2020-06-02
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11201/152711
dc.description.abstract [cat] Actualment vivim a la societat de la informació, una societat que es caracteritza per l’ús de les tecnologies de la informació i comunicació (TIC). L'ús, cada dia més normalitzat, d'aquestes comporta canvis que arriben a tots els àmbits de l'activitat humana, des de les activitats laborals fins al món educatiu. Per això aquest treball es centra principalment en el disseny, creació i implementació d’un material multimèdia educatiu. A partir del recull de diverses teories, es realitza una investigació basada en disseny (IBD). Aquesta és un tipus d’investigació cíclica orientada cap a la innovació educativa que introdueix elements nous per respondre a un problema detectat a l’aula. Així doncs, primer s’analitza la situació d’aula, després es desenvolupen les solucions al problema. Seguidament s’avalua el material i s’extreuen les corresponents conclusions. I, per acabar, es fan una sèrie de propostes de millora donant pas a l’inici del següent cicle del projecte. ca
dc.description.abstract [eng] We currently live in the information society, a society characterized by the use of information and communication technologies (ICT). The use, each day more normalized of these, involves changes that reach all areas of human activity, from work activities to the educational world. Therefore, this work focuses mainly on the design, creation and implementation of an educational multimedia material. Based on the compilation of several theories, a design-based research (IBD) will be carried out. This is a type of cyclic research oriented towards educational innovation that introduces new elements to respond to a problem detected in the classroom. So, first the classroom situation is analyzed, then the solutions to the problem are developed. Then the material is evaluated and the corresponding conclusions are extracted. And, finally, a series of improvement proposals are made, giving way to the beginning of the next cycle of the project. ca
dc.format application/pdf
dc.language.iso cat ca
dc.publisher Universitat de les Illes Balears
dc.rights all rights reserved
dc.rights info:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subject 37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure ca
dc.subject 373 - Ensenyament primari i secundari ca
dc.subject.other Multimèdia educatiu ca
dc.subject.other Investigació basada en disseny ca
dc.subject.other Tecnologies de la informació ca
dc.subject.other Comunicació ca
dc.subject.other Educational multimedia ca
dc.subject.other Design-based research ca
dc.subject.other Information and communication technologies ca
dc.title Disseny, creació i implementació d’un material multimèdia educatiu ca
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis ca
dc.type info:eu-repo/semantics/publishedVersion


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics