El joc simbòlic. Observació d’estratègies, organització i recursos en l’Educació Infantil

Show simple item record

dc.contributor Sureda Garcia, Bernat
dc.contributor.author Julià Barceló, Aina
dc.date 2019
dc.date.accessioned 2020-06-02T20:11:29Z
dc.date.available 2020-06-02T20:11:29Z
dc.date.issued 2020-06-02
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11201/152726
dc.description.abstract [cat] Amb el present treball es pretén demostrar la importància que té el joc simbòlic durant els primers anys de vida dels infants, ja que és fonamental per al seu desenvolupament integral. Des de l’Educació Infantil i mitjançant el joc simbòlic, hem de facilitar als nins i les nines a desenvolupar una sèrie de competències i actituds que siguin útils per entendre millor el món que els envolta, adaptar-se a ell de la millor manera possible i a la societat. Per a que el joc simbòlic sigui efectiu, és important que el professorat tengui en compte la formació del professorat, l’organització i els recursos amb els quals hem de comptar com el rol de l’educador, el material, l’espai, el temps i l’avaluació. ca
dc.description.abstract [eng] The aim of this document is to demonstrate the importance of symbolic play during the first years of life of children, as it is essential for their integral development. From Early Childhood Education and through symbolic play, we need to make it easier for boys and girls to develop different skills and attitudes that are useful to understand better the world around them, to adapt to it and to society in the best way possible. For symbolic play to be effective, it is important for teachers to take into account teacher training, organization and the resources that we need as the role of the educator, the material, the space, the time and evaluation. ca
dc.format application/pdf
dc.language.iso cat ca
dc.publisher Universitat de les Illes Balears
dc.rights all rights reserved
dc.rights info:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subject 37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure ca
dc.subject 372 - Ensenyament preescolar i elemental ca
dc.subject.other Educació Infantil ca
dc.subject.other Joc simbòlic ca
dc.subject.other Organització ca
dc.subject.other Recursos ca
dc.subject.other Early Childhood Education ca
dc.subject.other Symbolic play ca
dc.subject.other Organization ca
dc.subject.other Resources ca
dc.title El joc simbòlic. Observació d’estratègies, organització i recursos en l’Educació Infantil ca
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis ca
dc.type info:eu-repo/semantics/publishedVersion


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics