Conducta problema. Anàlisis de tres programes basats en l’evidència des del context escolar

Show simple item record

dc.contributor Vives Barceló, Margarita
dc.contributor.author Torrent Montoya, Marta
dc.date 2019
dc.date.accessioned 2020-06-04T08:52:53Z
dc.date.available 2020-06-04T08:52:53Z
dc.date.issued 2020-06-04
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11201/152739
dc.description.abstract [cat] El següent treball pretén definir el terme conducta problema des d’una perspectiva educativa, fent un recorregut per les diferents dimensions que engloba (característiques, tipologies, etc.) i remarcant la importància de la prevenció, i més concretament als PBE (programes basats en l’evidència). D’aquesta manera, el treball finalitza amb l’anàlisi de tres programes basats en l’evidència que es poden dur a terme des del context escolar, i alhora, fa rellevància del paper de l’escola dins d’aquest camp. Per tant, es fa de manifest la importància de prevenir des de l’escola, degut al seu paper socialitzador i com a intermediari amb la família i la comunitat, aprofitant que els fillets i filletes estan en edats d’escolarització. ca
dc.description.abstract [eng] The following work aims to define the term behavior problem from an educational perspective, taking a tour of the different dimensions it encompasses (characteristics, typologies, etc.) and emphasize the importance of prevention, and more specifically the PBE (evidence-based programs). In this way, the work ends with the analysis of three programs based on the evidence that can be carried out in the context of the school, and at the same time, to make relevance to the role of the school within this field. Therefore, it is evident the importance of preventing school, due to its socializing role and as an intermediary with the family and the community, taking advantage of the fact that the pupils are in schooling ages. ca
dc.format application/pdf
dc.language.iso cat ca
dc.publisher Universitat de les Illes Balears
dc.rights all rights reserved
dc.rights info:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subject 37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure ca
dc.subject 371 - Organització i gestió de l'educació i de l'ensenyament ca
dc.subject.other Conducta problema ca
dc.subject.other Prevenció basada en l’evidència ca
dc.subject.other Escola ca
dc.subject.other Família ca
dc.subject.other Comunitat ca
dc.subject.other Problem behavior ca
dc.subject.other Evidence-based prevention ca
dc.subject.other School ca
dc.subject.other Family ca
dc.subject.other Community ca
dc.title Conducta problema. Anàlisis de tres programes basats en l’evidència des del context escolar ca
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis ca
dc.type info:eu-repo/semantics/publishedVersion


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics