L’Educació Holística del segle XXI: vinculacions amb els antecedents pedagògics del Naturalisme i l’Escola Nova

Show simple item record

dc.contributor González Gómez, Sara
dc.contributor.author Pardo Colom, Maria Magdalena
dc.date 2019
dc.date.accessioned 2020-06-04T11:51:31Z
dc.date.available 2020-06-04T11:51:31Z
dc.date.issued 2020-06-04
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11201/152747
dc.description.abstract [cat] El present treball és una mostra que qualsevol pensament actual té una història i aquest projecte té el propòsit d’investigar i esbrinar les arrels històriques en les quals es fonamenta, del que avui en dia entenem per Educació Holística, una pedagogia innovadora. Per a poder cercar i evidenciar les connexions anteriorment mencionades s’ha realitzat una recerca bibliogràfica i posteriorment una anàlisi comparatiu, amb la finalitat d’aprofundir i indagar en les concepcions i els principis l’Educació Holística del segle XXI i establir les possibles connexions amb els antecedents dels corrents contemporanis del segle XVIII del Naturalisme amb autors com, Rousseau, Pestalozzi i Fröbel, i postulats del segle XIX i principis del segle XX amb l’Escola Nova en la qual destaquen autors com Agazzi, Montessori, Decroly, Freinet i Dewey. ca
dc.description.abstract [eng] The present work shows that any current thinking has a history and this project is intended to investigate and find out the historical roots on which it is based, of which today we understand by Holistic Education, an innovative pedagogy. In order to be able to search and to demonstrate the aforementioned connections, a bibliographical search and later a comparative analysis has been carried out, in order to deepen and investigate the conceptions and principles of Holistic Education of the 21st century and establish the possible connections with The antecedents of the contemporary eighteenth-century trends of Naturalism with authors such as Rousseau, Pestalozzi and Fröbel, and postulates from the nineteenth century and early twentieth century with the New School which include authors such as Agazzi, Montessori, Decroly, Freinet and Dewey. ca
dc.format application/pdf
dc.language.iso cat ca
dc.publisher Universitat de les Illes Balears
dc.rights all rights reserved
dc.rights info:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subject 37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure ca
dc.subject 371 - Organització i gestió de l'educació i de l'ensenyament ca
dc.subject 372 - Ensenyament preescolar i elemental ca
dc.subject.other Educació ca
dc.subject.other Holística ca
dc.subject.other Antecedents pedagògics ca
dc.subject.other Naturalisme ca
dc.subject.other Escola Nova ca
dc.subject.other Education ca
dc.subject.other Holistic ca
dc.subject.other Pedagogical Background ca
dc.subject.other Naturalism ca
dc.subject.other New School ca
dc.title L’Educació Holística del segle XXI: vinculacions amb els antecedents pedagògics del Naturalisme i l’Escola Nova ca
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis ca
dc.type info:eu-repo/semantics/publishedVersion


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics