dc.contributor |
González Gómez, Sara
|
|
dc.contributor.author |
Pardo Colom, Maria Magdalena
|
|
dc.date |
2019 |
|
dc.date.accessioned |
2020-06-04T11:51:31Z |
|
dc.date.available |
2020-06-04T11:51:31Z |
|
dc.date.issued |
2020-06-04 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/11201/152747 |
|
dc.description.abstract |
[cat] El present treball és una mostra que qualsevol pensament actual té una història i aquest projecte té el propòsit d’investigar i esbrinar les arrels històriques en les quals es fonamenta, del que avui en dia entenem per Educació Holística, una pedagogia innovadora. Per a poder cercar i evidenciar les connexions anteriorment mencionades s’ha realitzat una recerca bibliogràfica i posteriorment una anàlisi comparatiu, amb la finalitat d’aprofundir i indagar en les concepcions i els principis l’Educació Holística del segle XXI i establir les possibles connexions amb els antecedents dels corrents contemporanis del segle XVIII del Naturalisme amb autors com, Rousseau, Pestalozzi i Fröbel, i postulats del segle XIX i principis del segle XX amb l’Escola Nova en la qual destaquen autors com Agazzi, Montessori, Decroly, Freinet i Dewey. |
ca |
dc.description.abstract |
[eng] The present work shows that any current thinking has a history and this project is intended to investigate and find out the historical roots on which it is based, of which today we understand by Holistic Education, an innovative pedagogy. In order to be able to search and to demonstrate the aforementioned connections, a bibliographical search and later a comparative analysis has been carried out, in order to deepen and investigate the conceptions and principles of Holistic Education of the 21st century and establish the possible connections with The antecedents of the contemporary eighteenth-century trends of Naturalism with authors such as Rousseau, Pestalozzi and Fröbel, and postulates from the nineteenth century and early twentieth century with the New School which include authors such as Agazzi, Montessori, Decroly, Freinet and Dewey. |
ca |
dc.format |
application/pdf |
|
dc.language.iso |
cat |
ca |
dc.publisher |
Universitat de les Illes Balears |
|
dc.rights |
all rights reserved |
|
dc.rights |
info:eu-repo/semantics/openAccess |
|
dc.subject |
37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure |
ca |
dc.subject |
371 - Organització i gestió de l'educació i de l'ensenyament |
ca |
dc.subject |
372 - Ensenyament preescolar i elemental |
ca |
dc.subject.other |
Educació |
ca |
dc.subject.other |
Holística |
ca |
dc.subject.other |
Antecedents pedagògics |
ca |
dc.subject.other |
Naturalisme |
ca |
dc.subject.other |
Escola Nova |
ca |
dc.subject.other |
Education |
ca |
dc.subject.other |
Holistic |
ca |
dc.subject.other |
Pedagogical Background |
ca |
dc.subject.other |
Naturalism |
ca |
dc.subject.other |
New School |
ca |
dc.title |
L’Educació Holística del segle XXI: vinculacions amb els antecedents pedagògics del Naturalisme i l’Escola Nova |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/bachelorThesis |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/publishedVersion |
|