La comunicació de la innovació educativa a les famílies: el cas del CEIP Rodamilans

Show simple item record

dc.contributor Ferrer Ribot, Maria
dc.contributor.author Català Mas, Margalida
dc.date 2019
dc.date.accessioned 2020-06-09T10:51:41Z
dc.date.available 2020-06-09T10:51:41Z
dc.date.issued 2020-06-09
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11201/152804
dc.description.abstract [cat] Aquest treball és una petita investigació sobre la comunicació que es dona entre les famílies i l’escola davant la innovació educativa. L’objectiu general era esbrinar si entre les famílies dels infants de 6è d’Educació Infantil del CEIP Rodamilans (Sineu) i el centre és dona una comunicació fluida i quins són els canals utilitzats, com també si per part de l’escola es manté a les famílies informades sobre la innovació educativa. S’ha treballat des del marc teòric d’analitzar la comunicació que hi ha entre escola-família, el paper de les famílies amb la innovació, com també el paper que tenen els docents, finalment s’ha fet una recerca de la innovació educativa. Una vegada documentada tota aquesta informació, per esbrinar els objectius s’han fet servir tècniques pròpies de la metodologia qualitativa i quantitativa per extreure uns resultats de les famílies i docents d’aquest centre. ca
dc.description.abstract [eng] This essay is a research about the communication that takes place between the families and the school about educational innovation. The general objective is to find out if there is a fluent exchange of information between the families of the children of 6th year Infant Education of CEIP Rodamilans (Sineu) and the school, as well as which are the channels employed, and if the families get the necessary information about educational innovation from the school. The work has been treated from the theoretical framework analyzing the exchange of information established between families and the school, the role of the families on innovation and the role that the teachers have. Finally, a research about Educational Innovation has been elaborated. Once this information has been documented, in order to find out the aims, qualitative and quantitative methodology techniques to get some results from the families and teachers in this school have been used. ca
dc.format application/pdf
dc.language.iso cat ca
dc.publisher Universitat de les Illes Balears
dc.rights all rights reserved
dc.rights info:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subject 37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure ca
dc.subject 371 - Organització i gestió de l'educació i de l'ensenyament ca
dc.subject 372 - Ensenyament preescolar i elemental ca
dc.subject.other Famílies ca
dc.subject.other Docents ca
dc.subject.other Infants ca
dc.subject.other Comunicació ca
dc.subject.other Innovació educativa ca
dc.subject.other Educació infantil ca
dc.subject.other Family ca
dc.subject.other Teachers ca
dc.subject.other Children ca
dc.subject.other Communication ca
dc.subject.other Educational innovation ca
dc.subject.other Childhood education ca
dc.title La comunicació de la innovació educativa a les famílies: el cas del CEIP Rodamilans ca
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis ca
dc.type info:eu-repo/semantics/publishedVersion


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record