dc.contributor |
Urbina Ramírez, Santos
|
|
dc.contributor.author |
Reynés Caimari, Aina
|
|
dc.date |
2019 |
|
dc.date.accessioned |
2020-06-09T14:24:28Z |
|
dc.date.available |
2020-06-09T14:24:28Z |
|
dc.date.issued |
2020-06-09 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/11201/152808 |
|
dc.description.abstract |
[cat] En aquest Treball de Fi de Grau presentaré una anàlisi d’una experiència tecnològica
educativa enfocada a dissenyar, implementar i avaluar un material didàctic de Realitat
Augmentada al segon cicle d’educació infantil. La tècnica emprada per dur a terme l’anàlisi de
la proposta s’anomena Investigació Basada en Disseny (IBD) i d’aquesta manera em permetrà
perfeccionar la proposta i incorpora-la a la realitat escolar. Per dur a la pràctica la proposta es
prepararan dues activitats que seran presentades en dos espais distints. La temàtica de les
propostes de Realitat Augmentada seran elegits a partir d’una observació prèvia dels infants en
cada un dels espais, depenent del que es treballa i les seves necessitats. |
ca |
dc.description.abstract |
[eng] In this End of Degree Project, I will present an analysis of technological educational
experience, focused on designing, implementing and assessing a didactic material of
Augmented Reality aimed to the second cycle of pre-school education. The technique used to
carry out the analysis of the proposal is called Design Based Investigation (DBI) in order to
allow me to improve the proposal and incorporate it to the school reality. In order to implement
the proposal, two activities will be prepared which will be presented into two different
classrooms. The themes for the Augmented Reality proposals will be chosen from a previous
observation of the children in each one of the space, depending on what is being worked and
their necessities. |
ca |
dc.format |
application/pdf |
|
dc.language.iso |
cat |
ca |
dc.publisher |
Universitat de les Illes Balears |
|
dc.rights |
all rights reserved |
|
dc.rights |
info:eu-repo/semantics/openAccess |
|
dc.subject |
37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure |
ca |
dc.subject |
372 - Ensenyament preescolar i elemental |
ca |
dc.subject |
373 - Ensenyament primari i secundari |
ca |
dc.subject.other |
Realitat Augmentada |
ca |
dc.subject.other |
Educació infantil |
ca |
dc.subject.other |
Material didàctic |
ca |
dc.subject.other |
Investigació Basada en Disseny |
ca |
dc.subject.other |
Augmented Reality |
ca |
dc.subject.other |
Pre-school education |
ca |
dc.subject.other |
Didactic material |
ca |
dc.subject.other |
Design Based Investigation |
ca |
dc.title |
Realitat augmentada en el segon cicle d’Educació Infantil: disseny, elaboració, implementació i avaluació d’una proposta |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/bachelorThesis |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/publishedVersion |
|