dc.contributor |
Guiscafrè Danús, Jaume
|
|
dc.contributor.author |
Miralles Consuegra, Mª Catalina
|
|
dc.date |
2019 |
|
dc.date.accessioned |
2020-06-09T15:06:04Z |
|
dc.date.available |
2020-06-09T15:06:04Z |
|
dc.date.issued |
2020-06-09 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/11201/152812 |
|
dc.description.abstract |
[cat] A dia d’avui encara sorgeixen assetjaments i discriminacions dins de les aules
escolars és per això que cal oferir una educació per la diversitat de qualitat, per tal
d’establir una prevenció d'aquests nombrosos abusos entre els alumnes començant
per les etapes més primerenques.
La proposta consisteix a fer ús de l’art de la literatura com a eina principal d’aquest
tipus d’aprenentatge a les aules d’Educació Infantil |
ca |
dc.description.abstract |
[eng] Even today, harassment and discrimination arise within the school classrooms,
therefore, it is important to offer an education for quality diversity, in order to
establish a prevention of these numerous abuses among students beginning with the
first grades.
The proposal consists in making use of the art of literature as the main tool for this
type of learning in the children's education classrooms. |
ca |
dc.format |
application/pdf |
|
dc.language.iso |
cat |
ca |
dc.publisher |
Universitat de les Illes Balears |
|
dc.rights |
all rights reserved |
|
dc.rights |
info:eu-repo/semantics/openAccess |
|
dc.subject |
37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure |
ca |
dc.subject |
372 - Ensenyament preescolar i elemental |
ca |
dc.subject |
82 - Literatura |
ca |
dc.subject.other |
Prevenció de discriminació | ruptura de rols i estereotips | llibertat individual | amor | respecte | Obra literària | Conte |
ca |
dc.subject.other |
Prevention of discrimination | rupture of roles and stereotypes individual freedom | love | respect | Literary work | story |
ca |
dc.title |
La literatura com a eina d’aprenentatge a l’aula d’Educació Infantil |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/bachelorThesis |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/publishedVersion |
|