Neurociència i educació: responsabilitat compartida entre família i escola

Show simple item record

dc.contributor Ferrer Ribot, Maria
dc.contributor.author Cuervo Ariza, Andrea
dc.date 2019
dc.date.accessioned 2020-06-09T20:55:08Z
dc.date.available 2020-06-09T20:55:08Z
dc.date.issued 2020-06-09
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11201/152820
dc.description.abstract [cat] Gràcies als avenços tecnològics i als estudis que s’han realitzat en la darrera dècada, la neurociència comença a ser un fenomen visible que, de cada cop, està agafant més força. Cada vegada són més les investigacions que ens permeten entendre el funcionament del cervell, la manera com aprenem i el rol de l’educació. És així que apareix un nou concepte: la neuroeducació. En aquest treball, a partir d’una recerca sobre neurociència i educació es destaca la importància que la neurociència estigui present a les aules i a les famílies. També la necessitat que la família i l’escola estiguin assabentades dels avenços de la neurociència per poder proporcionar als infants la millor educació possible. Aquesta educació es basarà a cobrir les seves necessitats bàsiques i tenir en compte quins elements i factors intervenen en el desenvolupament per poder treballar-hi, cercant sempre el millor benefici per als més petits. ca
dc.description.abstract [eng] Thanks to the technological advances and the studies that have been carried out in the last decade, neuroscience is beginning to be a visible phenomenon that, increasingly, is taking on more force. More and more research is being held which allows us to understand how the brain works, how we learn and the importance of the role of education. This is how a new concept appears: neuroeducation. In this project, starting from a research taken place about neuroscience and education, the importance of neuroscience becomes obvious when speaking about classrooms and families. As well as the need for the family and school to be aware of the advances in neuroscience in order to be able to provide the best education possible for all children. This education will be based on covering their basic needs and taking into account the elements and factors involved in children's development in order to work on it, always looking for the best benefit for the little ones. ca
dc.format application/pdf
dc.language.iso cat ca
dc.publisher Universitat de les Illes Balears
dc.rights all rights reserved
dc.rights info:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subject 37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure ca
dc.subject 372 - Ensenyament preescolar i elemental ca
dc.subject 616.8 - Neurologia. Neuropatologia. Sistema nerviós ca
dc.subject.other Neurociència ca
dc.subject.other Educació ca
dc.subject.other Neuroeducació ca
dc.subject.other Infància ca
dc.subject.other Cervell ca
dc.subject.other Neuroscience ca
dc.subject.other Education ca
dc.subject.other Neuroeducation ca
dc.subject.other Childhood and brain ca
dc.title Neurociència i educació: responsabilitat compartida entre família i escola ca
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis ca
dc.type info:eu-repo/semantics/publishedVersion


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics