[cat] De cada vegada són més els infants que presenten problemes emocionals degut a la seva
història personal. Per aquest motiu, és necessari que el docent conegui la realitat que viuen
els seus alumnes de manera que possibiliti la comprensió de les conductes i es pugui
actuar en conseqüència.
No obstant això, també és important que els infants siguin capaços de reconèixer i detectar
aquelles situacions de malestar que viuen dins l’escola. D’aquesta manera, si ells les
reconeixen, les podran verbalitzar i facilitar l’actuació o l’activitat per acompanyar-lo en
la conquesta del seu benestar.
El present treball és un anàlisi dels beneficis que aporta la pràctica del mindfulness en
infants d’educació infantil amb problemes emocionals. Al llarg de la lectura, es podrà
conèixer i comprendre la temàtica i descobrir diferents propostes per treballar-ho amb els
infants.
[eng] Nowadays more and more children have emotional problems due to their personal history.
For this reason, it is necessary for the teacher to know the reality that their students live
in a way that allows understanding the behaviors and act accordingly.
However, it is also important for children to be able to recognize and detect those
situations of discomfort that live within the school. In this way, if they recognize their
emotion, they could verbalise and make easier the accompaniment to the conquest of their
welfare.
The current work is an analysis of the benefits that brings the practice of mindfulness in
children of childhood education with emotional problems. Throughout the reading, is to
be able to can know and understand the subject and discover different proposals to work
with the children.