Identificació de les emocions en alumnes amb Trastorns de l’Espectre Autista (TEA) a Educació Infantil

Show simple item record

dc.contributor López Penadés, Raül
dc.contributor.author Carbonell Florit, Marta
dc.date 2019
dc.date.accessioned 2020-06-15T19:39:56Z
dc.date.available 2020-06-15T19:39:56Z
dc.date.issued 2020-06-15
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11201/152905
dc.description.abstract [cat] El present treball de fi de grau sorgeix de la curiositat de documentar-se sobre el Trastorn de l’Espectre Autista (TEA) i alhora conèixer la repercussió i importància que té en els afectats amb dit trastorn l’educació o treball emocional. D’aquesta manera, amb la tesi anterior es pretén realitzar una investigació, per una banda, de caràcter teòric, i per una altra, de caire pràctic amb una aula de P3 del Col·legi d’Educació Infantil i Primària Gabriel Vallseca sobre el treball emocional en infants sense TEA. L’objectiu principal és demostrar que a través del treball de les emocions amb infants podem obtenir beneficis sobre aquests en quant al desenvolupament de la seva pròpia personalitat, i alhora del seu desenvolupament integral. A partir de l’objectiu anterior, es planteja una proposta didàctica amb una sèrie d’activitats en relació a la identificació de les emocions bàsiques per així posteriorment poder treballar la gestió d’aquestes amb alumnes amb o sense TEA. ca
dc.description.abstract [eng] The present final degree project arose from de curiosity of documenting the Autism Spectrum Disorder (ASD) also from the need of knowing the repercussion and importance that emotional education has on those affected with the aforementioned disorder. In this way, the present work is intended to carry out an investigation, on the one hand, from a theoretical perspective, on the other hand, in a practical way in a P3 classroom at the Gabriel Vallseca Infant and Primary School on emotional work whit children without ASD. The main objective is to demonstrate that the work of emotions in children can be beneficial for these in the development of their own personality, and of their integral development. From the previous objective, a didactic proposal is presented with a series of activities in relation to the identification of basic emotions to be able to work later the management of these emotions with students with or without ASD. ca
dc.format application/pdf
dc.language.iso cat ca
dc.publisher Universitat de les Illes Balears
dc.rights all rights reserved
dc.rights info:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subject 37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure ca
dc.subject 372 - Ensenyament preescolar i elemental ca
dc.subject 376 - Educació especial ca
dc.subject.other Autisme ca
dc.subject.other Educació emocional ca
dc.subject.other Identificació d’emocions ca
dc.subject.other Proposta didàctica ca
dc.subject.other Autism ca
dc.subject.other Emotional education ca
dc.subject.other Identification of emotions ca
dc.subject.other Didactic proposal ca
dc.title Identificació de les emocions en alumnes amb Trastorns de l’Espectre Autista (TEA) a Educació Infantil ca
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis ca
dc.type info:eu-repo/semantics/publishedVersion


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics