dc.contributor |
López Penadés, Raül
|
|
dc.contributor.author |
Carbonell Florit, Marta
|
|
dc.date |
2019 |
|
dc.date.accessioned |
2020-06-15T19:39:56Z |
|
dc.date.available |
2020-06-15T19:39:56Z |
|
dc.date.issued |
2020-06-15 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/11201/152905 |
|
dc.description.abstract |
[cat] El present treball de fi de grau sorgeix de la curiositat de documentar-se sobre el Trastorn de l’Espectre Autista (TEA) i alhora conèixer la repercussió i importància que té en els afectats amb dit trastorn l’educació o treball emocional.
D’aquesta manera, amb la tesi anterior es pretén realitzar una investigació, per una banda, de caràcter teòric, i per una altra, de caire pràctic amb una aula de P3 del Col·legi d’Educació Infantil i Primària Gabriel Vallseca sobre el treball emocional en infants sense TEA.
L’objectiu principal és demostrar que a través del treball de les emocions amb infants podem obtenir beneficis sobre aquests en quant al desenvolupament de la seva pròpia personalitat, i alhora del seu desenvolupament integral.
A partir de l’objectiu anterior, es planteja una proposta didàctica amb una sèrie d’activitats en relació a la identificació de les emocions bàsiques per així posteriorment poder treballar la gestió d’aquestes amb alumnes amb o sense TEA. |
ca |
dc.description.abstract |
[eng] The present final degree project arose from de curiosity of documenting the Autism Spectrum Disorder (ASD) also from the need of knowing the repercussion and importance that emotional education has on those affected with the aforementioned disorder. In this way, the present work is intended to carry out an investigation, on the one hand, from a theoretical perspective, on the other hand, in a practical way in a P3 classroom at the Gabriel Vallseca Infant and Primary School on emotional work whit children without ASD. The main objective is to demonstrate that the work of emotions in children can be beneficial for these in the development of their own personality, and of their integral development. From the previous objective, a didactic proposal is presented with a series of activities in relation to the identification of basic emotions to be able to work later the management of these emotions with students with or without ASD. |
ca |
dc.format |
application/pdf |
|
dc.language.iso |
cat |
ca |
dc.publisher |
Universitat de les Illes Balears |
|
dc.rights |
all rights reserved |
|
dc.rights |
info:eu-repo/semantics/openAccess |
|
dc.subject |
37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure |
ca |
dc.subject |
372 - Ensenyament preescolar i elemental |
ca |
dc.subject |
376 - Educació especial |
ca |
dc.subject.other |
Autisme |
ca |
dc.subject.other |
Educació emocional |
ca |
dc.subject.other |
Identificació d’emocions |
ca |
dc.subject.other |
Proposta didàctica |
ca |
dc.subject.other |
Autism |
ca |
dc.subject.other |
Emotional education |
ca |
dc.subject.other |
Identification of emotions |
ca |
dc.subject.other |
Didactic proposal |
ca |
dc.title |
Identificació de les emocions en alumnes amb Trastorns de l’Espectre Autista (TEA) a Educació Infantil |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/bachelorThesis |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/publishedVersion |
|