Docència compartida: utopia o realitat?

Show simple item record

dc.contributor Forteza Forteza, Maria Dolors
dc.contributor.author Cànaves Sampol, Maria dels Àngels
dc.date 2019
dc.date.accessioned 2020-06-16T15:58:08Z
dc.date.available 2020-06-16T15:58:08Z
dc.date.issued 2020-06-16
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11201/152923
dc.description.abstract [cat] Actualment ja hi ha un volum important d’estudis que parlen sobre els avantatges de la docència compartida en els centres d’educació primària. Atendre a tot l’alumnat dins la mateixa aula és un principi educatiu bàsic per voler dur a terme un suport inclusiu. La docència compartida en aquest cas és fonamental perquè dos mestres dins l’aula poden donar resposta a la diversitat i oferir experiències d’aprenentatge valuoses per a tots. Ara bé, existeix aquesta parella educativa entre tutor i mestre de suport? Analitzarem un cas en concret per veure com treballen colze a colze aquestes dues figures per, després, analitzar si realment es tracta d’una docència compartida òptima o si pel contrari hi ha dos mestres dins l’aula però sense cap prèvia planificació de l’acció educativa. ca
dc.description.abstract [eng] There are already a significant volume of studies talking about the advantages of shared teaching in primary school. Meeting all the pupils’ demands in the same classroom is a basic tenet to accomplish inclusive support. On this occasion, shared teaching is essential because with two teachers in the same classroom can respond to diversity and they offer valuable learning experiences for all. Although, does it really exist and work, in practice, the formula tutor and support teacher? This research is going to analyze a practical example to see how this two figures work side byside and then consider whether we are in front of an actual shared teaching or, by contrast, there are two teachers in the classroom but without advance planning of the educational ca
dc.format application/pdf
dc.language.iso cat ca
dc.publisher Universitat de les Illes Balears
dc.rights all rights reserved
dc.rights info:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subject 37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure ca
dc.subject 371 - Organització i gestió de l'educació i de l'ensenyament ca
dc.subject 373 - Ensenyament primari i secundari ca
dc.subject.other Docència compartida ca
dc.subject.other Dos mestres dins l’aula ca
dc.subject.other Educació inclusiva ca
dc.subject.other Mestres de suport ca
dc.subject.other Co-teaching ca
dc.subject.other Two teachers in the classroom ca
dc.subject.other Inclusive education ca
dc.subject.other Support teacher ca
dc.subject.other Educatinal success ca
dc.title Docència compartida: utopia o realitat? ca
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis ca
dc.type info:eu-repo/semantics/publishedVersion


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics