dc.contributor |
Pérez Castelló, Josep Antoni
|
|
dc.contributor.author |
Franco Martorell, Marta
|
|
dc.date |
2020 |
|
dc.date.accessioned |
2020-07-20T17:13:44Z |
|
dc.date.available |
2020-07-20T17:13:44Z |
|
dc.date.issued |
2020-07-20 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/11201/153107 |
|
dc.description.abstract |
[cat] El present treball de final de grau cerca trobar evidències sobre els beneficis que pot tenir la pràctica psicomotriu per als infants que presenten el trastorn de l’espectre autista. Per fer-ho, inicialment es fa un recorregut en la història de la psicomotricitat i de l’autisme fins a arribar a la concepció que hi ha actualment d’ambdós. Es defineixen les manifestacions principals de l’autisme i el tipus de psicomotricitat que es pot dur a terme: la pràctica psicomotriu educativa i preventiva (PPA) i la pràctica d’ajuda psicomotriu (PAP), en la qual es focalitza la segona part del treball. Per poder cercar les evidències s’han cercat, estudiat i comparat diferents casos on es duia a terme una pràctica d’ajuda psicomotriu en infants en autisme, per d’aquesta manera aportar dades reals i contrastades. Finalment es procedeix a les conclusions extretes dels casos i a les conclusions finals. |
ca |
dc.description.abstract |
[eng] The present end-of-degree project seeks to find evidence on the benefits that psychomotor practice can have for children with autism spectrum disorder. To do this, it initially goes through the history of psychomotor skills and autism until arriving to the current conception of both. The main manifestations of autism and the type of psychomotor skills that can be carried out will be defined: educational and preventive psychomotor practice (PPA) and psychomotor help practice (PAP), in which the second part of the work is focused. In order to be able to look for evidence, different cases have been searched, studied and compared where a practice of psychomotor help was carried out in children with autism, in order to provide real and contrasted data. Finally, it proceeds to the conclusions drawn from the cases and the final conclusions. |
ca |
dc.format |
application/pdf |
|
dc.publisher |
Universitat de les Illes Balears |
|
dc.rights |
all rights reserved |
|
dc.rights |
info:eu-repo/semantics/openAccess |
|
dc.subject |
37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure |
ca |
dc.subject |
376 - Educació especial |
ca |
dc.subject.other |
Autisme |
ca |
dc.subject.other |
Psicomotricitat |
ca |
dc.subject.other |
Aucouturier |
ca |
dc.subject.other |
Beneficis |
ca |
dc.subject.other |
Casos |
ca |
dc.subject.other |
Autism |
ca |
dc.subject.other |
Psychomotricity |
ca |
dc.subject.other |
Aucouturier |
ca |
dc.subject.other |
Benefits |
ca |
dc.subject.other |
Cases |
ca |
dc.title |
Beneficis de la psicomotricitat per a un infant amb trastorn de l’espectre autista (TEA) |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/bachelorThesis |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/publishedVersion |
|