Beneficis de la psicomotricitat per a un infant amb trastorn de l’espectre autista (TEA)

Show simple item record

dc.contributor Pérez Castelló, Josep Antoni
dc.contributor.author Franco Martorell, Marta
dc.date 2020
dc.date.accessioned 2020-07-20T17:13:44Z
dc.date.available 2020-07-20T17:13:44Z
dc.date.issued 2020-07-20
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11201/153107
dc.description.abstract [cat] El present treball de final de grau cerca trobar evidències sobre els beneficis que pot tenir la pràctica psicomotriu per als infants que presenten el trastorn de l’espectre autista. Per fer-ho, inicialment es fa un recorregut en la història de la psicomotricitat i de l’autisme fins a arribar a la concepció que hi ha actualment d’ambdós. Es defineixen les manifestacions principals de l’autisme i el tipus de psicomotricitat que es pot dur a terme: la pràctica psicomotriu educativa i preventiva (PPA) i la pràctica d’ajuda psicomotriu (PAP), en la qual es focalitza la segona part del treball. Per poder cercar les evidències s’han cercat, estudiat i comparat diferents casos on es duia a terme una pràctica d’ajuda psicomotriu en infants en autisme, per d’aquesta manera aportar dades reals i contrastades. Finalment es procedeix a les conclusions extretes dels casos i a les conclusions finals. ca
dc.description.abstract [eng] The present end-of-degree project seeks to find evidence on the benefits that psychomotor practice can have for children with autism spectrum disorder. To do this, it initially goes through the history of psychomotor skills and autism until arriving to the current conception of both. The main manifestations of autism and the type of psychomotor skills that can be carried out will be defined: educational and preventive psychomotor practice (PPA) and psychomotor help practice (PAP), in which the second part of the work is focused. In order to be able to look for evidence, different cases have been searched, studied and compared where a practice of psychomotor help was carried out in children with autism, in order to provide real and contrasted data. Finally, it proceeds to the conclusions drawn from the cases and the final conclusions. ca
dc.format application/pdf
dc.publisher Universitat de les Illes Balears
dc.rights all rights reserved
dc.rights info:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subject 37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure ca
dc.subject 376 - Educació especial ca
dc.subject.other Autisme ca
dc.subject.other Psicomotricitat ca
dc.subject.other Aucouturier ca
dc.subject.other Beneficis ca
dc.subject.other Casos ca
dc.subject.other Autism ca
dc.subject.other Psychomotricity ca
dc.subject.other Aucouturier ca
dc.subject.other Benefits ca
dc.subject.other Cases ca
dc.title Beneficis de la psicomotricitat per a un infant amb trastorn de l’espectre autista (TEA) ca
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis ca
dc.type info:eu-repo/semantics/publishedVersion


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics