Les cançons com a ús didàctic per a l’aprenentatge i l’ensenyament de la llengua anglesa a l’aula de primària

Show simple item record

dc.contributor Bermúdez de Castro Acaso, Juan José
dc.contributor.author Martorell Alomar, Catalina Maria
dc.date 2020
dc.date.accessioned 2020-07-23T08:04:39Z
dc.date.available 2020-07-23T08:04:39Z
dc.date.issued 2020-07-23
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11201/153165
dc.description.abstract [cat] Aquest treball de recerca està centrat a l’ús didàctic de les cançons per a l’aprenentatge i l’ensenyament de la llengua anglesa durant l’etapa escolar d’Educació Primària. En primer lloc, s’analitzarà a manera d’introducció la literatura respecte a la vital importància de la utilització de la música a les primeres etapes del sistema educatiu. Després s’explicarà la metodologia adoptada en aquest estudi aprofundint en les cançons més habituals per a finalment centrar-se en les tres cançons més utilitzades i estudiades fent una anàlisis de les mateixes i de com han d’usars-se per a treballar totes les destreses comunicatives a través de la música a l’aula de primària. Durant tot el desenvolupament d’aquest treball s’inclouran referències bibliogràfiques de tot un conjunt d’articles que justifiquen el marc teòric i l’anàlisi objectiu dut a terme en aquest projecte de recerca. ca
dc.description.abstract [eng] This research project is focused on the didactic use of songs in the English learning and teaching process in primary school. First, the quintessential literature regarding the vital importance of the use of music in the early stages of the education system will be extensively revised. Then, in the methodological section, the proceeding of this research and how it has been conducted will be fully explained. Later, a study of the most common songs that are used in the primary classroom will be developed. Finally, this research will be focused on the three most popular and studied songs, analysing how all competences related to the learning of English as a second language can be improved. Throughout the development of this entire work, bibliographic references including a set of articles from specialized journals will be included in order to justify the theoretical framework and the objective analysis carried out in this research project. ca
dc.format application/pdf
dc.language.iso cat ca
dc.publisher Universitat de les Illes Balears
dc.rights all rights reserved
dc.rights info:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subject 37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure ca
dc.subject 373 - Ensenyament primari i secundari ca
dc.subject 78 - Música ca
dc.subject.other cançons a primària; ensenyament de la llengua anglesa; Head, Shoulders, Knees, and Toes song; Days of the Week song; Ten Little Fingers song ca
dc.subject.other songs in primary education; English language teaching; Head, Shoulders, Knees, and Toes song; Days of the week song; Ten Little Fingers song ca
dc.title Les cançons com a ús didàctic per a l’aprenentatge i l’ensenyament de la llengua anglesa a l’aula de primària ca
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis ca
dc.type info:eu-repo/semantics/publishedVersion


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics