Buscant noves maneres de conviure. L’educador art-sinergista

Show simple item record

dc.contributor Jaume Adrover, Maria Magdalena
dc.contributor.author Nicolau Galmés, Jaume
dc.date 2020
dc.date.accessioned 2020-08-04T10:50:59Z
dc.date.available 2020-08-04T10:50:59Z
dc.date.issued 2020-08-04
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11201/153239
dc.description.abstract [cat] En aquest treball s’ofereix una alternativa a la utilització tradicional de l’educació artística dins i fora de l’escola. S’argumenta la diversitat de possibilitats que ofereix l’art si es treballa de forma globalitzada, fent referència a l’expressivitat i comunicació, a la reflexió sobre l’entorn,ajudant les persones a tenir un esperit crític i transformador,i afavorint uns valors socials que condueixin cap a la valoració positiva de la diversitat i cap a la cooperació. També s’estableixen unes pautes de treball que orienten el rol de l’educador durant les intervencions artístiques. Es valora la combinació d’art i joc com una estratègia realment potent i interessant per a fomentar la creativitat, la cooperació i la reflexió. Per últim, es presenten una sèrie de propostes que intenten englobar i plasmar l’educació artística tractada de forma globalitzada, juntament amb les orientacions d’intervenció plantejades. ca
dc.description.abstract [eng] This thesis offers an alternative at the traditional utilisation of the artistic nurture in and out of the school. It argues the diversity of possibilities that offers the art ifit works of global form, referencing at the expressiveness and communication, at the reflection on the surroundings, aiding the persons at having a critical and transformative spirit, and favouring some social values that conduct to the positive appraisal of the diversity and to the cooperation. Also,they establish some guidelines of work that orient itroleof the educator during the artistic interventions. It values the combination of art and game like a powerful strategy and interesting to foster the creativity, the cooperation and the reflection. For last, present a series of proposals that try join and reflect the artistic nurture treated of global form, together with the orientations of intervention posed. ca
dc.format application/pdf
dc.language.iso cat ca
dc.publisher Universitat de les Illes Balears
dc.rights all rights reserved
dc.rights info:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subject 372 - Ensenyament preescolar i elemental ca
dc.subject.other Educació infantil ca
dc.subject.other educació artística ca
dc.subject.other cohesió ca
dc.subject.other transformació social ca
dc.subject.other sinergia ca
dc.subject.other Childish nurture ca
dc.subject.other artistic nurture ca
dc.subject.other cohesion ca
dc.subject.other social transformation ca
dc.subject.other synergy ca
dc.title Buscant noves maneres de conviure. L’educador art-sinergista ca
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis ca
dc.type info:eu-repo/semantics/publishedVersion


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics