Gamificació de les fraccions: anàlisi de propostes a primària

Show simple item record

dc.contributor Ruiz Aguilera, Daniel
dc.contributor.author Gual Marín, Paula
dc.date 2020
dc.date.accessioned 2020-10-23T11:07:41Z
dc.date.available 2020-10-23T11:07:41Z
dc.date.issued 2020-10-23
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11201/153920
dc.description.abstract [cat] El treball que es presenta a continuació tracta els temes de l’ensenyament de les fraccions a l’Educació Primària i la gamificació dins l’aula de matemàtiques. Durant el treball es podran distingir dues parts ben diferenciades. Per una banda, es trobarà el marc teòric que parla sobre l’error i l’aprenentatge significatiu de les fraccions; però també sobre els materials manipulatius i la gamificació. Per altra banda, es trobarà el marc pràctic, en el qual es realitzarà l’anàlisi de diferents propostes. Per tant, amb aquest treball s’intenta trobar informació rellevant sobre aquests dos temes. En primer lloc, es vol aconseguir informació sobre: les fraccions, els errors que els alumnes solen cometre i perquè apareixen. I en segon lloc, es vol oferir informació relacionada amb la gamificació de les aules com a metodologia innovadora. A més, una vegada obtinguda dita informació es pretén oferir aportacions crítiques sobre activitats i propostes ja planificades; per veure si les pràctiques que els docents realitzen a les seves aules concorden amb la informació trobada. ca
dc.description.abstract [eng] The activity presented below deals with the teaching of subjects in primary education and mathematics. During the activity you will be able to distinguish two different parts. For one group, you will find the theoretical framework that speaks about the learning of the meaning of the fractions and the error; but also about the manipulated materials and the gamification. On the other hand, you will find the practical framework, in which the analysis of different proposals will be carried out. Therefore, with this work we try to find relevant information about these two big topics. First of all, it is to give a vision of the factions with which it is possible to understand the mistakes that students usually make and why they appear. And secondly, it is to offer information related to classroom learning as an innovative methodology. Moreover, once this information has been obtained, it is intended to offer critical notes on activities and proposals that have been planned in order to see if the practices that teachers carry out in their classes are in line with the information found. ca
dc.format application/pdf
dc.language.iso cat ca
dc.publisher Universitat de les Illes Balears
dc.rights all rights reserved
dc.rights info:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subject 37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure ca
dc.subject 373 - Ensenyament primari i secundari ca
dc.subject.other Educació Primària ca
dc.subject.other Fraccions ca
dc.subject.other Gamificació ca
dc.subject.other Error ca
dc.subject.other Aprenentatge significatiu ca
dc.subject.other Materials manipulatius ca
dc.title Gamificació de les fraccions: anàlisi de propostes a primària ca
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis ca
dc.type info:eu-repo/semantics/publishedVersion


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics