dc.contributor |
Mesquida Cantallops, Joan Antoni
|
|
dc.contributor.author |
Cañellas Ballesteros, Maria del Mar
|
|
dc.date |
2020 |
|
dc.date.accessioned |
2020-10-27T13:47:44Z |
|
dc.date.available |
2020-10-27T13:47:44Z |
|
dc.date.issued |
2020-10-27 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/11201/153971 |
|
dc.description.abstract |
[cat] El present Treball de Fi de Grau s’ha realitzat amb la intenció de mostrar i evidenciar la
realitat que es viu avui dia dins les aules, en específic, del segon cicle d’Educació Infantil. Es
tracta d’una situació delicada perquè cada infant presenta necessitats diferents i els docents
han d’intentar cobrir-les totes. Aquesta tasca resulta més dificultosa si dins l’aula hi ha infants
amb necessitats educatives especials, els quals requereixen un suport addicional que en molts
centres no es pot oferir per la manca de recursos humans. Es realitzarà un treball de recerca
teòrica sobre una de les habilitats dels infants que requereix més ajuda pel seu
desenvolupament, el llenguatge. A més, s’explicaran els trastorns més comuns avui dia a les
aules i es realitzarà un estudi d’un infant NESE que presenta dificultats lingüístiques |
ca |
dc.description.abstract |
[eng] The present Final Degree Project has been carried out with the intention of showing and
evidencing the reality that is lived today in the classrooms, specifically, of the second cycle of
Early Childhood Education. This is a delicate situation because each child has different needs
and teachers should try to cover them all. This task is more difficult if there are children with
special educational needs in the classroom, who require additional support that cannot be
offered in many schools due to lack of human resources. There will be theoretical research
work on one of the skills of children that requires more help for their development, language.
In addition, the most common disorders in the classroom nowadays will be explained and a
study of a NESE child with language difficulties will be carried out |
ca |
dc.format |
application/pdf |
|
dc.language.iso |
cat |
ca |
dc.publisher |
Universitat de les Illes Balears |
|
dc.rights |
all rights reserved |
|
dc.rights |
info:eu-repo/semantics/openAccess |
|
dc.subject |
372 - Ensenyament preescolar i elemental |
ca |
dc.subject.other |
Desenvolupament |
ca |
dc.subject.other |
adquisició |
ca |
dc.subject.other |
llenguatge |
ca |
dc.subject.other |
trastorns |
ca |
dc.subject.other |
Educació Infantil |
ca |
dc.subject.other |
development |
ca |
dc.subject.other |
acquisition |
ca |
dc.subject.other |
language |
ca |
dc.subject.other |
disorders |
ca |
dc.subject.other |
Childhood Education |
ca |
dc.title |
Desenvolupament i adquisició del llenguatge en l’etapa 0-6 anys. Necessitats educatives en el procés i recursos útils per cobrir-les |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/bachelorThesis |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/publishedVersion |
|