Desenvolupament i adquisició del llenguatge en l’etapa 0-6 anys. Necessitats educatives en el procés i recursos útils per cobrir-les

Show simple item record

dc.contributor Mesquida Cantallops, Joan Antoni
dc.contributor.author Cañellas Ballesteros, Maria del Mar
dc.date 2020
dc.date.accessioned 2020-10-27T13:47:44Z
dc.date.available 2020-10-27T13:47:44Z
dc.date.issued 2020-10-27
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11201/153971
dc.description.abstract [cat] El present Treball de Fi de Grau s’ha realitzat amb la intenció de mostrar i evidenciar la realitat que es viu avui dia dins les aules, en específic, del segon cicle d’Educació Infantil. Es tracta d’una situació delicada perquè cada infant presenta necessitats diferents i els docents han d’intentar cobrir-les totes. Aquesta tasca resulta més dificultosa si dins l’aula hi ha infants amb necessitats educatives especials, els quals requereixen un suport addicional que en molts centres no es pot oferir per la manca de recursos humans. Es realitzarà un treball de recerca teòrica sobre una de les habilitats dels infants que requereix més ajuda pel seu desenvolupament, el llenguatge. A més, s’explicaran els trastorns més comuns avui dia a les aules i es realitzarà un estudi d’un infant NESE que presenta dificultats lingüístiques ca
dc.description.abstract [eng] The present Final Degree Project has been carried out with the intention of showing and evidencing the reality that is lived today in the classrooms, specifically, of the second cycle of Early Childhood Education. This is a delicate situation because each child has different needs and teachers should try to cover them all. This task is more difficult if there are children with special educational needs in the classroom, who require additional support that cannot be offered in many schools due to lack of human resources. There will be theoretical research work on one of the skills of children that requires more help for their development, language. In addition, the most common disorders in the classroom nowadays will be explained and a study of a NESE child with language difficulties will be carried out ca
dc.format application/pdf
dc.language.iso cat ca
dc.publisher Universitat de les Illes Balears
dc.rights all rights reserved
dc.rights info:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subject 372 - Ensenyament preescolar i elemental ca
dc.subject.other Desenvolupament ca
dc.subject.other adquisició ca
dc.subject.other llenguatge ca
dc.subject.other trastorns ca
dc.subject.other Educació Infantil ca
dc.subject.other development ca
dc.subject.other acquisition ca
dc.subject.other language ca
dc.subject.other disorders ca
dc.subject.other Childhood Education ca
dc.title Desenvolupament i adquisició del llenguatge en l’etapa 0-6 anys. Necessitats educatives en el procés i recursos útils per cobrir-les ca
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis ca
dc.type info:eu-repo/semantics/publishedVersion


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics