L’assignatura d’Organització i Gestió Educativa: anàlisi i comparativa de les universitats públiques

Show simple item record

dc.contributor Mut Amengual, Bartomeu
dc.contributor.author Torrens Calvo, Aina
dc.date 2020
dc.date.accessioned 2020-11-23T11:59:00Z
dc.date.available 2020-11-23T11:59:00Z
dc.date.issued 2020-11-23
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11201/154447
dc.description.abstract [cat] Aquest treball de Fi de Grau que es presenta pretén obtenir una visió general del paper que se li atorga a l'assignatura d'Organització i Gestió Educativa dins l'àmbit de les universitats públiques de l'Estat espanyol. Per tal motiu, s'ha dut a terme un rigorós buidatge de les guies docents de les diferents universitats estatals, en les quals es cursa, dins els graus d'Educació Infantil, Educació Primària i el Doble Grau a fi de poder-les comparar i extreure’n les conclusions. Aquesta mostra consta d'un total de 94 universitats i, amb la informació recollida, s'han elaborat 3 taules i 3 gràfiques que contenen les dades corresponents als diferents graus esmentats. Les principals conclusions que obtenim del buidatge són, per una part, la similitud en el nombre de crèdits que se li dóna a l’assignatura, el curs en el qual s'imparteix i, per altra banda, l’àmplia varietat de mètodes d'avaluació que s'utilitzen. ca
dc.description.abstract [eng] This Final Degree project aims to obtain an overview of the role assigned to the subject Educational Organization and Management within the field of public universities in Spain. For this reason, a severe review of the teaching guides of the different Spanish universities has been carried out, within the degrees of Infantile Education, Primary Education and the Double Degree in order to be able to compare them and make conclusions from it. To this end information have been collected from ninety four universities and with the information collected, three tables and three graphs have been made to contain the data corresponding to the different degrees mentioned. The main conclusions after the research are by one side, the similarity in the number of credits given to the subject, the course in which it is studied and, by the other side, the variety of evaluation methodology applied. ca
dc.format application/pdf
dc.language.iso cat ca
dc.publisher Universitat de les Illes Balears
dc.rights all rights reserved
dc.rights info:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subject 37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure ca
dc.subject 371 - Organització i gestió de l'educació i de l'ensenyament ca
dc.subject 372 - Ensenyament preescolar i elemental ca
dc.subject.other Organització i Gestió Educativa ca
dc.subject.other Universitat ca
dc.subject.other Grau Educació Infantil ca
dc.subject.other Guia docent ca
dc.subject.other Avaluació ca
dc.subject.other Educational Organization ca
dc.subject.other Educational Management ca
dc.subject.other Pre-primary Education Bachelor’s Degree ca
dc.subject.other Teaching Guide, Evaluation ca
dc.title L’assignatura d’Organització i Gestió Educativa: anàlisi i comparativa de les universitats públiques ca
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis ca
dc.type info:eu-repo/semantics/publishedVersion


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics