La inclusió en les relacions interpersonals a l’Educació Infantil

Show simple item record

dc.contributor Vila Córdoba, Maria Isabel
dc.contributor.author Sánchez Marroquino, Mireia
dc.date 2020
dc.date.accessioned 2021-01-15T07:54:14Z
dc.date.available 2021-01-15T07:54:14Z
dc.date.issued 2021-01-15
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11201/154856
dc.description.abstract [cat] En el present treball de final de grau trobam com a objectiu principal analitzar experiències per poder conèixer els aspectes que influeixen en les relacions interpersonals que es donen entre alumnes d’Educació Infantil. A partir de la justificació teòrica, es realitzarà una anàlisi de documents dirigit a trobar els aspectes que ajuden o condicionen les relacions entre pars. Durant el desenvolupament del treball s’aniran tractant una sèrie d’aspectes importants relacionats amb la inclusió i les relacions interpersonals com són les comunitats d’aprenentatge, les habilitats socials, la qualitat de vida individual i la inclusió a les aules d’Educació Infantil. Per realitzar aquest treball s’ha duit a terme una recerca bibliografia, una recerca documental i una anàlisi metodològica qualitativa de documents sobre experiències viscudes relacionades amb les relacions interpersonals. ca
dc.description.abstract [eng] The aim of this dissertation is to analyze the experiences to be able to recognize aspects that influence within the interpersonal relations between the pupils in early childhood education. With a theoretical justification, an analysis of documents is going to take place with the purpose to find the aspects that help or coincide with the relations between peers. Throughout the development of this study a research of important aspects related to the inclusion and the interpersonal relations such as the learning communities, the social skills, the quality of individual life and the classroom’s inclusion will take place. To be able to execute this dissertation a bibliography study has been conducted, also a documentary research and a qualitative methodological analysis of the documents on the lived experiences related to the interpersonal relations. ca
dc.format application/pdf
dc.language.iso cat ca
dc.publisher Universitat de les Illes Balears
dc.rights all rights reserved
dc.rights info:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subject 37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure ca
dc.subject 372 - Ensenyament preescolar i elemental ca
dc.subject.other Relacions interpersonals ca
dc.subject.other Educació inclusiva ca
dc.subject.other Educació infantil ca
dc.subject.other Comunitats d’aprenentatge ca
dc.subject.other Grups Interactius ca
dc.subject.other Interpersonal relations ca
dc.subject.other Inclusive education ca
dc.subject.other Early childhood education ca
dc.subject.other Learning communities ca
dc.subject.other Interactive groups ca
dc.title La inclusió en les relacions interpersonals a l’Educació Infantil ca
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis ca
dc.type info:eu-repo/semantics/publishedVersion


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics