L’educació inclusiva amb perspectiva de gènere: una investigació sobre la situació de la coeducació a les aules d’Educació Infantil d’Espanya

Show simple item record

dc.contributor Vila Córdoba, Maria Isabel
dc.contributor.author Nadal Orell, Neus
dc.date 2020
dc.date.accessioned 2021-01-15T08:04:40Z
dc.date.available 2021-01-15T08:04:40Z
dc.date.issued 2021-01-15
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11201/154857
dc.description.abstract [cat] Aquest treball és una investigació documental sobre la coeducació a l’etapa d'Educació Infantil a Espanya. Per tal d'obtenir una aproximació a la realitat educativa de la coeducació a les aules s’estableixen quatre categories d’estudis segons el seu contingut. La mostrar inclou estudis relacionats amb l’aplicació de la coeducació a les aules d'Educació Infantil, estudis sobre les actituds dels mestres cap a la coeducació, estudis que tracten els obstacles en la seva implementació i els estudis que revelin com és la formació dels mestres en aquesta matèria. Aquesta investigació ens permet afirmar que la coeducació es va introduint a poc a poc a les aules d'Educació Infantil, encara que de manera desigual pel territori espanyol. La tendència és una actitud favorable cap a la coeducació per part dels docents, però hi ha excepcions. Pel que fa als principals obstacles, aquests es relacionen directament amb els docents i amb l'organització escolar. Finalment, la formació docent en matèria de coeducació és present però encara insuficient. ca
dc.description.abstract [eng] This work is a documentary research on co-education at the stage of Early Childhood Education in Spain. In order to obtain an approach to the educational reality of co-education in the classrooms, four categories of studies are established according to their content. The show includes studies related to the application of co-education in Early Childhood Education classrooms, studies on teachers' attitudes towards co-education, studies that address the obstacles to its implementation and studies that reveal teacher training in this area. This research allows us to state that co-education is being gradually introduced into Early Childhood Education classrooms, albeit unevenly throughout Spain. The trend is a favorable attitude towards co-education on the part of teachers, but there are exceptions. As for the main obstacles, these are directly related to teachers and school organization. Finally, teacher training in co-education is present, but still insufficient. ca
dc.format application/pdf
dc.language.iso cat ca
dc.publisher Universitat de les Illes Balears
dc.rights all rights reserved
dc.rights info:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subject 37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure ca
dc.subject 372 - Ensenyament preescolar i elemental ca
dc.subject 376 - Educació especial ca
dc.subject.other Educació Inclusiva ca
dc.subject.other Coeducació ca
dc.subject.other Educació Infantil ca
dc.subject.other Igualtat de gènere ca
dc.subject.other Inclusive Education ca
dc.subject.other Co-education ca
dc.subject.other Early Childhood Education ca
dc.subject.other Gender Equality ca
dc.title L’educació inclusiva amb perspectiva de gènere: una investigació sobre la situació de la coeducació a les aules d’Educació Infantil d’Espanya ca
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis ca
dc.type info:eu-repo/semantics/publishedVersion


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics