dc.contributor |
Vila Córdoba, Maria Isabel
|
|
dc.contributor.author |
Nadal Orell, Neus
|
|
dc.date |
2020 |
|
dc.date.accessioned |
2021-01-15T08:04:40Z |
|
dc.date.available |
2021-01-15T08:04:40Z |
|
dc.date.issued |
2021-01-15 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/11201/154857 |
|
dc.description.abstract |
[cat] Aquest treball és una investigació documental sobre la coeducació a l’etapa
d'Educació Infantil a Espanya. Per tal d'obtenir una aproximació a la realitat educativa de la
coeducació a les aules s’estableixen quatre categories d’estudis segons el seu contingut. La
mostrar inclou estudis relacionats amb l’aplicació de la coeducació a les aules d'Educació
Infantil, estudis sobre les actituds dels mestres cap a la coeducació, estudis que tracten els
obstacles en la seva implementació i els estudis que revelin com és la formació dels mestres
en aquesta matèria. Aquesta investigació ens permet afirmar que la coeducació es va
introduint a poc a poc a les aules d'Educació Infantil, encara que de manera desigual pel
territori espanyol. La tendència és una actitud favorable cap a la coeducació per part dels
docents, però hi ha excepcions. Pel que fa als principals obstacles, aquests es relacionen
directament amb els docents i amb l'organització escolar. Finalment, la formació docent en
matèria de coeducació és present però encara insuficient. |
ca |
dc.description.abstract |
[eng] This work is a documentary research on co-education at the stage of Early Childhood
Education in Spain. In order to obtain an approach to the educational reality of co-education
in the classrooms, four categories of studies are established according to their content. The
show includes studies related to the application of co-education in Early Childhood Education
classrooms, studies on teachers' attitudes towards co-education, studies that address the
obstacles to its implementation and studies that reveal teacher training in this area. This
research allows us to state that co-education is being gradually introduced into Early
Childhood Education classrooms, albeit unevenly throughout Spain. The trend is a favorable
attitude towards co-education on the part of teachers, but there are exceptions. As for the main
obstacles, these are directly related to teachers and school organization. Finally, teacher
training in co-education is present, but still insufficient. |
ca |
dc.format |
application/pdf |
|
dc.language.iso |
cat |
ca |
dc.publisher |
Universitat de les Illes Balears |
|
dc.rights |
all rights reserved |
|
dc.rights |
info:eu-repo/semantics/openAccess |
|
dc.subject |
37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure |
ca |
dc.subject |
372 - Ensenyament preescolar i elemental |
ca |
dc.subject |
376 - Educació especial |
ca |
dc.subject.other |
Educació Inclusiva |
ca |
dc.subject.other |
Coeducació |
ca |
dc.subject.other |
Educació Infantil |
ca |
dc.subject.other |
Igualtat de gènere |
ca |
dc.subject.other |
Inclusive Education |
ca |
dc.subject.other |
Co-education |
ca |
dc.subject.other |
Early Childhood Education |
ca |
dc.subject.other |
Gender Equality |
ca |
dc.title |
L’educació inclusiva amb perspectiva de gènere: una investigació sobre la situació de la coeducació a les aules d’Educació Infantil d’Espanya |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/bachelorThesis |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/publishedVersion |
|