dc.contributor |
Ponseti Verdaguer, Francisco Javier
|
|
dc.contributor.author |
Bover Terrades, Marina
|
|
dc.date |
2020 |
|
dc.date.accessioned |
2021-01-21T10:42:59Z |
|
dc.date.available |
2021-01-21T10:42:59Z |
|
dc.date.issued |
2021-01-21 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/11201/154869 |
|
dc.description.abstract |
[cat] El tema principal d’aquest treball final de grau és com podem construir l’aprenentatge
emocional mitjançant el joc en la primera infància.
L’objectiu és conèixer la importància de l’educació emocional durant les primeres etapes
i la importància del joc en l’educació infantil pel desenvolupament integral, ja que les emocions
i el joc tenen un paper molt important..
En el marc teòric del treball, faré una recerca sobre les emocions, tipus d’emocions,
les intel·ligències emocionals i l’educació emocional, com afecten les emocions en el
desenvolupament del joc, el concepte de joc, els tipus de jocs, les seves característiques, la
relació de les emocions i el joc amb el currículum.
En el marc empíric, realitzaré una proposta didàctica d’activitats que es poden fer servir a
l’aula per treballar les emocions a partir del joc. Començant en l’etapa dels tres anys i acabant
en cinc anys darrera etapa de l’educació infantil. Aquest apartat és dura a terme al centre CEIP
Badies que és on estic duent a terme el meu pràcticum 3-6. En aquest centre donen molta
importància a les emocions. |
ca |
dc.description.abstract |
[eng] The main theme of this university final project is how we can build emotional learning
through games in early childhood.
The objective is to know the importance of emotional education during the first stages
and the importance of playing games in infant education for the comprehensive development,
as emotions and games have an important role.
In theoretical framework, I will do a research on emotions, emotional intelligence, types
of emotions, how these emotions effect the development of the game, the game concept, types of
games and their characteristics, the relationships of emotions and the game with the curriculum.
Within the empirical context I will make a didactic proposal of activities which can be
used in classrooms to work on emotions based on games. Beginning at the age of three and
ending at the last stage of preschool education at five. This section will take place at Badies
School, where I am doing my internships 3-6. In that school they give great importance to
emotions. |
ca |
dc.format |
application/pdf |
|
dc.language.iso |
cat |
ca |
dc.publisher |
Universitat de les Illes Balears |
|
dc.rights |
all rights reserved |
|
dc.rights |
info:eu-repo/semantics/openAccess |
|
dc.subject |
37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure |
ca |
dc.subject.other |
Emocions |
ca |
dc.subject.other |
Joc |
ca |
dc.subject.other |
Primera infància |
ca |
dc.subject.other |
Educació emocional |
ca |
dc.subject.other |
Currículum |
ca |
dc.title |
La construcció de l'aprenentatge emocional mitjançant el joc a la primera infància |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/bachelorThesis |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/publishedVersion |
|