La construcció de l'aprenentatge emocional mitjançant el joc a la primera infància

Show simple item record

dc.contributor Ponseti Verdaguer, Francisco Javier
dc.contributor.author Bover Terrades, Marina
dc.date 2020
dc.date.accessioned 2021-01-21T10:42:59Z
dc.date.available 2021-01-21T10:42:59Z
dc.date.issued 2021-01-21
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11201/154869
dc.description.abstract [cat] El tema principal d’aquest treball final de grau és com podem construir l’aprenentatge emocional mitjançant el joc en la primera infància. L’objectiu és conèixer la importància de l’educació emocional durant les primeres etapes i la importància del joc en l’educació infantil pel desenvolupament integral, ja que les emocions i el joc tenen un paper molt important.. En el marc teòric del treball, faré una recerca sobre les emocions, tipus d’emocions, les intel·ligències emocionals i l’educació emocional, com afecten les emocions en el desenvolupament del joc, el concepte de joc, els tipus de jocs, les seves característiques, la relació de les emocions i el joc amb el currículum. En el marc empíric, realitzaré una proposta didàctica d’activitats que es poden fer servir a l’aula per treballar les emocions a partir del joc. Començant en l’etapa dels tres anys i acabant en cinc anys darrera etapa de l’educació infantil. Aquest apartat és dura a terme al centre CEIP Badies que és on estic duent a terme el meu pràcticum 3-6. En aquest centre donen molta importància a les emocions. ca
dc.description.abstract [eng] The main theme of this university final project is how we can build emotional learning through games in early childhood. The objective is to know the importance of emotional education during the first stages and the importance of playing games in infant education for the comprehensive development, as emotions and games have an important role. In theoretical framework, I will do a research on emotions, emotional intelligence, types of emotions, how these emotions effect the development of the game, the game concept, types of games and their characteristics, the relationships of emotions and the game with the curriculum. Within the empirical context I will make a didactic proposal of activities which can be used in classrooms to work on emotions based on games. Beginning at the age of three and ending at the last stage of preschool education at five. This section will take place at Badies School, where I am doing my internships 3-6. In that school they give great importance to emotions. ca
dc.format application/pdf
dc.language.iso cat ca
dc.publisher Universitat de les Illes Balears
dc.rights all rights reserved
dc.rights info:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subject 37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure ca
dc.subject.other Emocions ca
dc.subject.other Joc ca
dc.subject.other Primera infància ca
dc.subject.other Educació emocional ca
dc.subject.other Currículum ca
dc.title La construcció de l'aprenentatge emocional mitjançant el joc a la primera infància ca
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis ca
dc.type info:eu-repo/semantics/publishedVersion


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics