dc.contributor |
Gelabert Gual, Llorenç
|
|
dc.contributor.author |
Pomar Tercero, Maria
|
|
dc.date |
2020 |
|
dc.date.accessioned |
2021-01-21T10:46:43Z |
|
dc.date.available |
2021-01-21T10:46:43Z |
|
dc.date.issued |
2021-01-21 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/11201/154870 |
|
dc.description.abstract |
[cat] Aquest treball pretén enfocar la música com a eina per a educar en valors i fer de l’escola, concretament en l'etapa d'Educació Infantil, un espai de conscienciació i compensació de desigualtats presents en la nostra societat. Pensem que l’educació musical a les aules d'Educació Infantil sovint es deixa de banda, tot i ser coneixedors que es tracta d'una eina molt potent i dinàmica per treballar temes transversals. Per això, plantegem una proposta educativa inclusiva amb l’objectiu principal d'adquirir coneixements i investigar sobre com l’educació musical pot complir una funció integradora i compensadora de desigualtats, conèixer els diferents tipus de desigualtats existents en la societat i crear una proposta que reflecteixi aquesta inclusivitat.
A més, es farà una proposta d’intervenció que anirà enfocada a treballar principalment valors com la inclusió, l’empatia, la igualtat, la cooperació i la solidaritat.
Aquesta proposta didàctica es desenvoluparà en diversos apartats en què s’inclouran tots els diferents aspectes a tenir en compte si es volgués dur a terme aquesta proposta. |
ca |
dc.description.abstract |
[eng] This work aims to focus on music as an art form to educate in values and to make the school, specifically in the stage of Infant Education, a space of awareness and compensation of inequalities present in our society. We believe that music education in the classrooms of the Childhood Education is not just a band, but also a knowledge that is a very powerful and dynamic way of working on transversal subjects. For this reason, we propose an inclusive educational proposal with the main objective of acquiring knowledge and research on how music education can complete an integrating and compensating function for inequalities, to get to know the different types of inequalities existing in society and to create a proposal that reflects this inclusiveness.
Furthermore, it will be a proposal of intervention that will focus on working mainly on values such as inclusion, empathy, equality, cooperation and solidarity.
This didactic proposal will be developed in different sections in which all the different aspects to be taken into account are included if it is intended to be done in this proposal. |
ca |
dc.format |
application/pdf |
|
dc.language.iso |
cat |
ca |
dc.publisher |
Universitat de les Illes Balears |
|
dc.rights |
all rights reserved |
|
dc.rights |
info:eu-repo/semantics/openAccess |
|
dc.subject |
37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure |
ca |
dc.subject |
372 - Ensenyament preescolar i elemental |
ca |
dc.subject |
78 - Música |
ca |
dc.subject.other |
Música |
ca |
dc.subject.other |
Educació en valors |
ca |
dc.subject.other |
Desigualtat |
ca |
dc.subject.other |
Inclusió |
ca |
dc.subject.other |
Music |
ca |
dc.subject.other |
Values education |
ca |
dc.subject.other |
Inequality |
ca |
dc.subject.other |
Inclusion |
ca |
dc.title |
La música a l’etapa d'Educació Infantil com a eina per a educar en valors i fer front a les desigualtats socials |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/bachelorThesis |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/publishedVersion |
|