dc.contributor |
De la Iglesia Mayol, Begoña
|
|
dc.contributor.author |
Adrover Cerro, Gema
|
|
dc.date |
2020 |
|
dc.date.accessioned |
2021-01-28T11:32:07Z |
|
dc.date.available |
2021-01-28T11:32:07Z |
|
dc.date.issued |
2021-01-28 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/11201/154895 |
|
dc.description.abstract |
[cat] El Treball de Fi de Grau (TFG) que es presenta consisteix en el disseny d’una investigació, la
qual té com a objectiu analitzar la relació entre un alumne amb diversitat funcional i les àrees
artístiques, des d’un enfocament inclusiu. Així com analitzar l’autoestima i autonomia de
l’alumne enfront aquestes àrees. Aquesta investigació s’ha dut a terme mitjançant la
metodologia qualitativa, estudi de cas únic. Els instruments utilitzats per aquesta investigació
són: entrevistes, enquestes i anàlisi de documents. Els resultats obtinguts demostren la relació
positiva entre l’alumne amb diversitat funcional i les àrees artístiques i com aquestes
enriqueixen la seva autoestima i autonomia. Com a conclusions principals, cal destacar la
importància de l’art en la vida de les persones, independentment de les seves capacitats, com a
procés de socialització, inclusió i expressió |
ca |
dc.description.abstract |
[eng] The Final Degree Project (TFG) that is presented consists of the design of a research, which
aims to analyze the relationship between a student with functional diversity and the artistic
areas, from an inclusive approach. As well as analyzing the student's self-esteem and
autonomy in these areas. This research was carried out using the qualitative methodology, a
unique case study. The instruments used for this research are: interviews, surveys and
document analysis. The results obtained show the positive relationship between the student
with functional diversity and the artistic areas and how these enrich their self-esteem and
autonomy. The main conclusions are the importance of art in people’s lives, regardless of
their abilities, as a process of socialization, inclusion and expression. |
ca |
dc.format |
application/pdf |
|
dc.format |
Universitat de les Illes Balears |
|
dc.language.iso |
cat |
ca |
dc.rights |
all rights reserved |
|
dc.rights |
info:eu-repo/semantics/openAccess |
|
dc.subject |
37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure |
ca |
dc.subject |
373 - Ensenyament primari i secundari |
ca |
dc.subject |
7 - Belles arts |
ca |
dc.subject.other |
Diversitat funcional |
ca |
dc.subject.other |
Autoestima |
ca |
dc.subject.other |
Autonomia |
ca |
dc.subject.other |
Àrees artístiques |
ca |
dc.subject.other |
Inclusió |
ca |
dc.subject.other |
Functional diversity |
ca |
dc.subject.other |
Self-esteem |
ca |
dc.subject.other |
Autonomy |
ca |
dc.subject.other |
Artistic areas |
ca |
dc.subject.other |
Inclusion |
ca |
dc.title |
L’art com a instrument d’inclusió per un alumne amb diversitat funcional |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/bachelorThesis |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/publishedVersion |
|