Treballar la competència lectora mitjançant la creació de vídeos amb Croma

Show simple item record

dc.contributor Tur Ferrer, Gemma
dc.contributor.author Ruiz Caldera, Carolina
dc.date 2020
dc.date.accessioned 2021-01-28T12:12:48Z
dc.date.available 2021-01-28T12:12:48Z
dc.date.issued 2021-01-28
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11201/154896
dc.description.abstract [cat] El present Treball de Fi de Grau té per finalitat mostrar la importància de la lectura com a eina bàsica per vehicular tots els aprenentatges i justificar la necessitat de promoure activitats motivadores i innovadores per aconseguir que l’alumnat gaudeixi de la lectura d'una manera autònoma, posant al seu abast tots els recursos disponibles possibles per dur-la a terme amb èxit. Entre aquests recursos, han d'estar presents, indubtablement, les eines TIC. Per aquest motiu, en aquest TFG, es presenten quines són les teories fonamentals sobre l'aprenentatge de la lectoescriptura i quines competències digitals són necessàries per a l'ensenyament amb les TIC. Mostraré algunes experiències innovadores relacionades amb l'aprenentatge mitjançant l'ús del vídeo i finalment presentaré una proposta d'intervenció a l'aula per treballar la competència lectora amb l'eina Croma Key amb l'objectiu d'augmentar i millorar la motivació de la lectura en un grup d'alumnes de quart curs de primària. Les conclusions permeten reflexionar sobre la importància d’introduir les TIC a l’aprenentatge de la lectoescriptura com a eines més motivadores i innovadores per augmentar la competència lectora dels nostres alumnes de primària ca
dc.description.abstract [eng] The purpose of the present Final Degree Project is to show the importance of reading as a basic tool for all learning and to justify the need to promote motivational and innovative activities to ensure that students enjoy reading in an autonomous way, providing them with all the resources available to make it a success. Among these resources, the ICT must undoubtedly be present. For this reason, in this TFG, we present what are the fundamental theories about learning to read and write and what digital skills are necessary for teaching with ICT. I will show some innovative experiences related to learning through the use of video and finally present a proposal of intervention in the classroom to work on reading skills with the Chroma Key with the aim of increasing and improving the motivation of reading in a group of students in the fourth year of primary school. The conclusions allow us to reflect on the importance of introducing ICT into the learning of reading as a more motivating and innovative way to increase the reading skills of our primary school students. ca
dc.format application/pdf
dc.language.iso cat ca
dc.publisher Universitat de les Illes Balears
dc.rights all rights reserved
dc.rights info:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subject 37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure ca
dc.subject 373 - Ensenyament primari i secundari ca
dc.subject.other Competència lectora ca
dc.subject.other Animació a la lectura ca
dc.subject.other TIC ca
dc.subject.other Vídeo educatiu ca
dc.subject.other Chroma Key ca
dc.subject.other Reading competence ca
dc.subject.other Reading encouragement ca
dc.subject.other Chroma Key ca
dc.subject.other Information and communications technology (ICT) ca
dc.subject.other Educational video ca
dc.title Treballar la competència lectora mitjançant la creació de vídeos amb Croma ca
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis ca
dc.type info:eu-repo/semantics/publishedVersion


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics