Ús de les TIC en Educació Infantil en infant amb TEA

Show simple item record

dc.contributor Urbina Ramírez, Santos
dc.contributor.author Barceló Rodríguez, Maria Francesca
dc.date 2020
dc.date.accessioned 2021-02-03T09:33:51Z
dc.date.available 2021-02-03T09:33:51Z
dc.date.issued 2021-02-03
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11201/154919
dc.description.abstract [cat] El present estudi es centra amb analitzar la utilització de les Tecnologies de la Informació i Comunicació (TIC) en infants de segon cicle d’infantil que presenten Trastorn de l’Espectre Autista (TEA). Per una part, primer es presenta una revisió de la literatura científica sobre que són les TIC, la seva importància a educació infantil i els beneficis i inconvenients que tenen. A continuació es fa una explicació sobre el TEA, criteris de diagnòstic i principals característiques. Les TIC ofereixen als infants amb TEA una sèrie de beneficis com l’estimulació dels sentits, una millora de les habilitats social i del llenguatge i comunicació, per tal d’afavorir la seva integració i relació amb els altres. L’altra part del treball es centra en un conjunt de diferents d’aplicacions educatives i una sèrie d’experiències concretes existents sobre aquest tema. ca
dc.description.abstract [eng] The present study is focused on analysing the use of Information Technology and Communication (ITC) with children of second cycle of infancy with Autism Spectrum Disorder (ASD). First of all, I present a present a scientific literature review about the ITC, the importance of ICT for children’s education and the benefits and disadvantages that they have. Secondly, I make a little presentation about the ASD, diagnostic criteria and main characteristics. The ICT offers all children with ASD a couple of benefits like the stimulating children senses, an improvement of the social skills, language and communication, because we want to improve a better relationship with the other people. Finally, the last part of my project is focused on a set of different educational apps and a series of concrete experiences on this subject. ca
dc.format application/pdf
dc.language.iso cat ca
dc.publisher Universitat de les Illes Balears
dc.rights all rights reserved
dc.rights info:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subject 37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure ca
dc.subject 372 - Ensenyament preescolar i elemental ca
dc.subject 376 - Educació especial ca
dc.subject.other Tecnologia de la Informació i Comunicació ca
dc.subject.other Trastorn de l’Espectre Autista ca
dc.subject.other Beneficis, educació infantil ca
dc.subject.other Aplicacions educatives ca
dc.title Ús de les TIC en Educació Infantil en infant amb TEA ca
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis ca
dc.type info:eu-repo/semantics/publishedVersion


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics