[cat] En el present treball es reflexiona sobre l’ús de recursos audiovisuals en l’aprenentatge de la
llengua anglesa dins l’etapa d’educació primària. Es parteix d’una diversa fonamentació
teòrica i s’analitza la manera de fer i d’ensenyar de set mestres diferents. D’aquesta manera i
amb l’anàlisi d’aquests set models, es portarà a terme un projecte innovador mitjançant
Chromebooks per involucrar l’alumnat en el maneig d’aquests recursos. Aleshores, al llarg del
treball analitzarem els diversos factors que configuren la realitat educativa actual en les aules,
pel que fa els dispositius dels quals podem disposar i, d’altra banda, quant a l’ús que es fa
d’aquests en el procés d’ensenyament-aprenentatge.
[eng] In this dissertation there is a reflection upon the use of audiovisual resources for learning the
English language during Primary Education. The starting point is a varied theoretical basis
with an analysis of the teaching methodology of seven different teachers. As a result of the
study of these seven models, an innovative project with Chromebooks is designed in order to
get the students involved in the use of these resources. Throughout the paper, I go over the
different factors that shape the educational reality in the classrooms regarding both the
devices that are available and the use that is made of them during the teaching-learning
process.