El Model Educatiu del poble de Calvià del 1960 al 1980

Show simple item record

dc.contributor González Gómez, Sara
dc.contributor.author Tovar Pecos, Julia
dc.date 2020
dc.date.accessioned 2021-02-05T11:02:29Z
dc.date.available 2021-02-05T11:02:29Z
dc.date.issued 2021-02-05
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11201/154998
dc.description.abstract [cat] L’educació com la societat ha experimentat molts canvis al llarg dels anys. Per poder entendre com s’ha anat format la idea d’educació, hem de saber quina concepció es tenia d’aquesta anteriorment. Aquest treball es divideix en dues parts: la primera (de contextualització) on es descriu la situació general d’Espanya i Mallorca i, la segona (d’aportació) centrada a descriure el model educatiu que es va viure al poble de Calvià del 1960 al 1980. L’educació entre els anys 1960 i 1980 distava molt de l’actual. Els aspectes organitzatius, estructural i metodològics són els que més han canviat. A finals del segle XX la idea d’educació es revalorà, la societat va començar a veure la importància d’una bona educació. L’escola es transformà, va passar de ser una eina més d’adoctrinament a ser una institució decidida a potenciar el pensament crític dels ciutadans. A estat a causa d’aquests canvis ideològics que l’educació s’ha anat modificant i evolucionant per arribar a la realitat educativa que vivim avui en dia. ca
dc.description.abstract [eng] Education has undergone many changes through the years, as has our society. In order to understand the idea of education that we have today, we need to understand the conception we had about education in the past. This work is divided into two parts. The first one (contextualization) describes the general situation of Spain and Mallorca and, the second one (contribution) is focused on describing the educational model in the town of Calvià from 1960 to 1980. Education between 1960 to 1980 was very different from our present situation. The organizational, structural and methodological aspects have changed the most. At the end of the twentieth century the idea of education was revalued, society began to notice the importance of a good education. The school was transformed, it went from being another tool of indoctrination to being an institution determined to promote the critical thinking of citizens. It is because of these ideological changes that education has been modified and evolved to reach the educational reality we live in today. ca
dc.format application/pdf
dc.language.iso cat ca
dc.publisher Universitat de les Illes Balears
dc.rights all rights reserved
dc.rights info:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subject 37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure ca
dc.subject 372 - Ensenyament preescolar i elemental ca
dc.subject.other Educació ca
dc.subject.other Segle XX ca
dc.subject.other Història ca
dc.subject.other Ensenyament ca
dc.subject.other Calvià ca
dc.title El Model Educatiu del poble de Calvià del 1960 al 1980 ca
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis ca
dc.type info:eu-repo/semantics/publishedVersion


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics