Un procés de canvi de mirada. La transformació dels espais de l’Escoleta Municipal Ses Cases Noves

Show simple item record

dc.contributor Riera Jaume, Maria Antonia
dc.contributor.author Font Tugores, Maria del Mar
dc.date 2021
dc.date.accessioned 2021-02-12T08:14:29Z
dc.date.available 2021-02-12T08:14:29Z
dc.date.issued 2021-02-12
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11201/155065
dc.description.abstract [cat] Avui en dia l’educació es troba en un procés de transformació, on es fa un canvi de mirada cap als infants, per tal de millorar el seu benestar i on els espais dels centres juguen un paper fonamental. Per això, de cada vegada hi ha més centres que transformen els seus espais (tant interiors com exteriors), seguint uns patrons estètics i uns paràmetres que miren cap a les necessitats i interessos dels infants. Aquesta transformació, és un procés llarg i implica la formació de l’equip docent en aquest àmbit, per tal de conèixer de bona mà com han de ser els espais d’un centre d’educació infantil de manera que siguin generadors d’aprenentatges. En aquest treball es reflecteix el procés de transformació d’espais pel qual ha passat i està passant l’Escoleta Municipal Ses Cases Noves d’ençà que varen obrir les portes del centre per primera vegada, fins a l’actualitat i com el neguit de proporcionar als infants una educació de més qualitat, va fer que se submergissin dins un pla de formació, que les ha ajudat a dur a terme aquesta transformació d’espais i les ha guiat en el procés de canvi de mirada. ca
dc.description.abstract [eng] Today education is in a process of transformation, where a change of look is made towards children, to improve their well-being and where the spaces of educational centers play a fundamental role. For this reason, there are more and more educational centers that transform their spaces (both interior and exterior), following aesthetic patterns and parameters that look towards the needs and interests of children. This transformation is a long process and involves the formation of the teaching team in this area, in order to know in a good way how the spaces of a childhood education center must be so that they are generators of learning. This paper reflects the process of transformation of spaces through which the Escoleta Municipal Ses Cases Noves has passed and is going through since they opened the center until today how the desire to give children a better quality education, made them immersed in a training plan, which has helped them carry out this transformation of spaces and has guided them in the process of changing their look. ca
dc.format application/pdf
dc.language.iso cat ca
dc.publisher Universitat de les Illes Balears
dc.rights all rights reserved
dc.rights info:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subject 37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure ca
dc.subject 372 - Ensenyament preescolar i elemental ca
dc.subject.other Espais ca
dc.subject.other Estètica ca
dc.subject.other Procés ca
dc.subject.other Transformació ca
dc.subject.other Innovació educativa ca
dc.subject.other Spaces ca
dc.subject.other Aesthetics ca
dc.subject.other Process ca
dc.subject.other Transformation ca
dc.subject.other Educational innovation ca
dc.title Un procés de canvi de mirada. La transformació dels espais de l’Escoleta Municipal Ses Cases Noves ca
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis ca
dc.type info:eu-repo/semantics/publishedVersion


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics