dc.contributor |
Riera Jaume, Maria Antonia
|
|
dc.contributor.author |
Font Tugores, Maria del Mar
|
|
dc.date |
2021 |
|
dc.date.accessioned |
2021-02-12T08:14:29Z |
|
dc.date.available |
2021-02-12T08:14:29Z |
|
dc.date.issued |
2021-02-12 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/11201/155065 |
|
dc.description.abstract |
[cat] Avui en dia l’educació es troba en un procés de transformació, on es fa un canvi de mirada cap als infants, per tal de millorar el seu benestar i on els espais dels centres juguen un paper fonamental. Per això, de cada vegada hi ha més centres que transformen els seus espais (tant interiors com exteriors), seguint uns patrons estètics i uns paràmetres que miren cap a les necessitats i interessos dels infants. Aquesta transformació, és un procés llarg i implica la formació de l’equip docent en aquest àmbit, per tal de conèixer de bona mà com han de ser els espais d’un centre d’educació infantil de manera que siguin generadors d’aprenentatges.
En aquest treball es reflecteix el procés de transformació d’espais pel qual ha passat i està passant l’Escoleta Municipal Ses Cases Noves d’ençà que varen obrir les portes del centre per primera vegada, fins a l’actualitat i com el neguit de proporcionar als infants una educació de més qualitat, va fer que se submergissin dins un pla de formació, que les ha ajudat a dur a terme aquesta transformació d’espais i les ha guiat en el procés de canvi de mirada. |
ca |
dc.description.abstract |
[eng] Today education is in a process of transformation, where a change of look is made towards children, to improve their well-being and where the spaces of educational centers play a fundamental role. For this reason, there are more and more educational centers that transform their spaces (both interior and exterior), following aesthetic patterns and parameters that look towards the needs and interests of children. This transformation is a long process and involves the formation of the teaching team in this area, in order to know in a good way how the spaces of a childhood education center must be so that they are generators of learning.
This paper reflects the process of transformation of spaces through which the Escoleta Municipal Ses Cases Noves has passed and is going through since they opened the center until today how the desire to give children a better quality education, made them immersed in a training plan, which has helped them carry out this transformation of spaces and has guided them in the process of changing their look. |
ca |
dc.format |
application/pdf |
|
dc.language.iso |
cat |
ca |
dc.publisher |
Universitat de les Illes Balears |
|
dc.rights |
all rights reserved |
|
dc.rights |
info:eu-repo/semantics/openAccess |
|
dc.subject |
37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure |
ca |
dc.subject |
372 - Ensenyament preescolar i elemental |
ca |
dc.subject.other |
Espais |
ca |
dc.subject.other |
Estètica |
ca |
dc.subject.other |
Procés |
ca |
dc.subject.other |
Transformació |
ca |
dc.subject.other |
Innovació educativa |
ca |
dc.subject.other |
Spaces |
ca |
dc.subject.other |
Aesthetics |
ca |
dc.subject.other |
Process |
ca |
dc.subject.other |
Transformation |
ca |
dc.subject.other |
Educational innovation |
ca |
dc.title |
Un procés de canvi de mirada. La transformació dels espais de l’Escoleta Municipal Ses Cases Noves |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/bachelorThesis |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/publishedVersion |
|