El treball de la consciència emocional mitjançant el joc a l'aula d'Educació Infantil de P5

Show simple item record

dc.contributor Ponseti Verdaguer, Francesc Xavier
dc.contributor.author Hernández Marín, Andrea
dc.date 2021
dc.date.accessioned 2021-02-15T07:58:18Z
dc.date.available 2021-02-15T07:58:18Z
dc.date.issued 2021-02-15
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11201/155078
dc.description.abstract [cat] Aquest treball de fi de grau té com a objectiu analitzar la importància d’incorporar l’educació emocional a les aules d’educació infantil i, per tant, conèixer les bases teòriques sobre les quals es fonamentarà la proposta d’intervenció. Per a la realització d’aquesta proposta utilitzarem el joc, ja que és el mitjà que fan servir els infants de manera natural per expressar-se. Així doncs, treballarem sobre els conceptes d’educació emocional, consciència emocional, el currículum i el joc. Pel que fa al marc empíric realitzarem una proposta didàctica a un centre d’educació infantil, més concretament, a una aula de P5. Es duran a terme una sèrie de sessions a partir de les quals els alumnes podran identificar i conèixer les emocions bàsiques mitjançant el joc i posteriorment, podrem avaluar els progressos dels infants. ca
dc.description.abstract [eng] The aim of this final degree project is to analyse the importance of incorporating emotional education into the classroom and, therefore, getting to know the theoretical bases on which the proposal of intervention will be based. In order to carry out this proposal, we will use gaming, since it is the vehicle by which children can naturally express themselves. Therefore, we will work on the concepts of emotional education, emotional awareness, curriculum and games. In order to do this empirically, we will make a didactic proposal to a childhood education centre, more specifically, to a P5 classroom. Several sessions will be carried out from which the students will be able to identify and get to know the basic emotions through play and, later, we will be able to evaluate children’s progress. ca
dc.format application/pdf
dc.language.iso cat ca
dc.publisher Universitat de les Illes Balears
dc.rights all rights reserved
dc.rights info:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subject 37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure ca
dc.subject 372 - Ensenyament preescolar i elemental ca
dc.subject.other Educació infantil ca
dc.subject.other Consciència emocional ca
dc.subject.other Currículum ca
dc.subject.other Joc ca
dc.subject.other Educació emocional ca
dc.subject.other Childhood Education ca
dc.subject.other Emotional Awareness ca
dc.subject.other Curriculum ca
dc.subject.other Game ca
dc.subject.other Emotional Education ca
dc.title El treball de la consciència emocional mitjançant el joc a l'aula d'Educació Infantil de P5 ca
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis ca
dc.type info:eu-repo/semantics/publishedVersion


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record