dc.contributor |
Cardona Costa, Catalina
|
|
dc.contributor.author |
Cardona Prats, Margarita
|
|
dc.date |
2020 |
|
dc.date.accessioned |
2021-02-17T15:27:12Z |
|
dc.date.available |
2021-02-17T15:27:12Z |
|
dc.date.issued |
2021-02-17 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/11201/155143 |
|
dc.description.abstract |
[cat] Aquest treball que teniu davant, és un treball d’investigació sobre una petita visió de la
psicomotricitat als centres escolars de l’illa d’Eivissa, que tenen els mestres i les famílies.
Abans d’elaborar les entrevistes que s’han passat i el seu posterior anàlisis, s’ha fet tot un recull
d’informació al voltant del tema principal la psicomotricitat, els seus principis, la seua evolució al
llarg de la història, la importància en el desenvolupament dels infants així com quin és l’espai i
material necessari per a fer una sessió de psicomotricitat i a més hem pogut fer una observació
durant una sessió de psicomotricitat.
Com a conclusió principal podem dir que la psicomotricitat es treballa bé a les escoles, però els
docents demanen més formació especifica i fent referencia a les famílies, aquestes, coneixen tots els
beneficis que pot aportar la psicomotricitat, però els agradaria que continues també a primària. |
ca |
dc.description.abstract |
[eng] This is a reasch about which is vision of teachrs and parents on psychomotor activity in schools on
Eivissa island.
Before the interviews that have taken place and their subsequent analysis, a whole collection of
information has been made around the main topic which is psychomotor skills, its principles, its
evolution throughout history, the importance in the development of children as well as what is the
space and material needed to do a psychomotor activity session and we were also able to make an
observation during a psychomotor skills session.
As a main conclusion we can say that psychomotor skills work well in schools, but teachers demand
more specific training and that families know all the benefits that psychomotor activity can bring,
but they would like to continue in primary school as well. |
ca |
dc.format |
application/pdf |
|
dc.language.iso |
cat |
ca |
dc.publisher |
Universitat de les Illes Balears |
|
dc.rights |
all rights reserved |
|
dc.rights |
info:eu-repo/semantics/openAccess |
|
dc.subject |
37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure |
ca |
dc.subject |
372 - Ensenyament preescolar i elemental |
ca |
dc.subject.other |
Psicomotricitat |
ca |
dc.subject.other |
Educació infantil |
ca |
dc.subject.other |
Infant |
ca |
dc.subject.other |
Famílies |
ca |
dc.subject.other |
Docent |
ca |
dc.title |
La psicomotricitat vista des de diferents punts |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/bachelorThesis |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/publishedVersion |
|