Intervencions assistides amb cans amb infants amb trastorn per dèficit d’atenció i hiperactivitat (TDAH)

Show simple item record

dc.contributor López Penadés, Raul
dc.contributor.author Martínez Mas, Ana Elisabet
dc.date 2020
dc.date.accessioned 2021-03-02T11:26:14Z
dc.date.available 2021-03-02T11:26:14Z
dc.date.issued 2021-03-02
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11201/155228
dc.description.abstract [cat] En aquest treball es realitza una revisió dels beneficis que aporten les Intervencions Assistides amb Cans amb infants amb trastorn per dèficit d’atenció i hiperactivitat (TDAH) i com aquestes es poden incloure dins una aula d’infantil com a part del tractament multidisciplinar de l’infant amb trastorn. Per una banda, cal exposar que tot i que la introducció de l’educació assistida amb cans per al tractament de trastorns és relativament recent, s’ha duit a terme una recerca bibliogràfica de com aquestes actuacions poden suposar un canvi de paradigma important per tractar a infants amb TDAH. Per altra banda es proposen diferents dinàmiques segons l’objectiu a treballar, per realitzar dins una aula del segon cicle d’infantil amb un infant amb el trastorn. Finalment es pot concloure que tot i la manca d’estudis enfocats a estudiar aquestes intervencions en aules d’infantil, aquesta estratègia és una bona elecció fer front als inconvenients que suposa patir dit trastorn, sempre que estiguin totalment adaptades al nivell de desenvolupament de l’infant. ca
dc.description.abstract [eng] Dog Assisted interventions with children with Attention Deficit Hyperactivity Disorder. This article reviews the benefits of Dog Assisted Interventions with children with Attention Deficit Hyperactivity Disorder (ADHD) and how those could be included in a classroom as part of a multi-disciplinary treatment off children with disorder. Althought the introduction of dog-assisted education for the treatment of disorders is relatively recent, a literature copilation has been done on how these actions could become to a valuable paradigma change focused in the treatment of child with ADHD. Secondly, different dynamics are proposed according to the goal to be worked on, for being carried out in a classroom of the 2nd cycle of kindergarten with children affected duet he disorder. Finally, we can conclude, despite the lack of studies based in studying the mentioned interventions in kindergarten classrooms, the strategy is a nice choice to deal with the disadvanteges of suffering from this disorder, as long as they completely adapted to the level of the child development. ca
dc.format application/pdf
dc.language.iso cat ca
dc.publisher Universitat de les Illes Balears
dc.rights all rights reserved
dc.rights info:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subject 37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure ca
dc.subject 372 - Ensenyament preescolar i elemental ca
dc.subject.other Trastorn per dèficit d’atenció i hiperactivitat ca
dc.subject.other Intervencions assistides amb cans ca
dc.subject.other Escola ordinària ca
dc.subject.other Aula d’infantil ca
dc.title Intervencions assistides amb cans amb infants amb trastorn per dèficit d’atenció i hiperactivitat (TDAH) ca
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis ca
dc.type info:eu-repo/semantics/publishedVersion


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics