La inclusió de la dansa creativa a l’educació infantil per al foment del desenvolupament integral dels infants

Show simple item record

dc.contributor Cantallops Ramon, Jaime
dc.contributor.author Febrer Gayà, Catalina
dc.date 2020
dc.date.accessioned 2021-03-02T11:30:34Z
dc.date.available 2021-03-02T11:30:34Z
dc.date.issued 2021-03-02
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11201/155229
dc.description.abstract [cat] El present treball té com a objectiu analitzar els beneficis de la inclusió de la dansa creativa en els centres d’educació infantil i, a la vegada, mostrar una experiència posada en pràctica amb infants de quatre anys del CEIP Rodamilans de Sineu. La dansa és un tipus d’expressió que permet explorar i descobrir a través dels moviments molts aspectes d’un mateix, dels altres i de l’espai. En concret, la dansa creativa fomenta la capacitat imaginativa dels infants i pot donar lloc al treball dels múltiples àmbits implicats en el seu creixement: cognitiu, emocional, social, físic, etc. D’aquesta manera, es pot considerar que incorporar la dansa creativa als centres educatius afavoreix el desenvolupament integral dels infants. A partir de tots els beneficis que pot aportar aquest tipus de dansa a l’educació infantil, aquest treball pretén donar a conèixer referents teòrics que sostinguin les anteriors afirmacions però, sobretot, la meva creació de sessions de dansa creativa i l’aplicació d’una d’elles amb infants, ja que permet conèixer totes les possibilitats que aquestes ofereixen. ca
dc.description.abstract [eng] The present work has as an objective to analyze the benefits of the inclusion of the creative dance in pre-school education centres and, at the same time, show an experience applied with four-year-old children of CEIP Rodamilans of Sineu. Dance is a kind of expression that allows to explore and discover through the movements a lot of aspects of oneself, of the others and of the space. In particular, creative dance encourages the imaginative ability of children and it can lead to the work of the multiple fields involved in their growth: cognitive, emotional, social, physical, etc. In this way, it can be considered that incorporating creative dance in schools benefits the integral development of children. From all the benefits that this kind of dance can bring to pre-school education, this work expects to publish theoretical references which maintain the previous statements but, especially, my own creation of creative dance lessons and the application of one of them with children, because it allows you to know all the possibilities that these offer. ca
dc.format application/pdf
dc.language.iso cat ca
dc.publisher Universitat de les Illes Balears
dc.rights all rights reserved
dc.rights info:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subject 37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure ca
dc.subject 372 - Ensenyament preescolar i elemental ca
dc.subject.other Dansa creativa ca
dc.subject.other Beneficis ca
dc.subject.other Moviment ca
dc.subject.other Expressió ca
dc.subject.other Educació infantil ca
dc.title La inclusió de la dansa creativa a l’educació infantil per al foment del desenvolupament integral dels infants ca
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis ca
dc.type info:eu-repo/semantics/publishedVersion


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record