L’hort com a eina per a treballar els continguts matemàtics a l’educació infantil

Show simple item record

dc.contributor Romero Gutiérrez, Miguel
dc.contributor.author Plaza Vich, Laura
dc.date 2020
dc.date.accessioned 2021-03-02T11:42:19Z
dc.date.available 2021-03-02T11:42:19Z
dc.date.issued 2021-03-02
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11201/155234
dc.description.abstract [cat] En el present treball es parla de l’hort com a eina per a treballar els continguts matemàtics a l’educació infantil. Primerament, s’ha fet una recerca d’informació teòrica en la que es parla de diferents aspectes que fonamenten el treball realitzat. Per seguir amb la investigació, s’ha donat resposta als objectius establerts. A través d’una recerca de projectes, és fa una identificació de continguts matemàtics a les diferents activitats que es realitzen. La classificació dels continguts matemàtics es veu reflectit en quatre taules segons quina sigui el seu tema corresponent. A través d’unes X podem veure marcats quins continguts treballa cada projecte i a la part inferior una llista de totes les activitats amb l’explicació del contingut matemàtic que es treballa. Per finalitzar, a les conclusions es fa una valoració del procés del treball realitzat, es dona resposta als diferents objectius i al resultat obtingut de la investigació. ca
dc.description.abstract [eng] In the following thesis is presented the orchard as a tool for working mathematical contents within the pre-school education. First of all, it has been made a deep research of theoretical information in which different aspects regarding the present dissertation are showed. To continue with the research, it has been given a response to the established objectives. Through an investigation of different projects, it is made a specific identification of mathematical contents of the different conducted activities. The classification of the mathematical contents is reflected in four different tables depending on the corresponding subject. Through some X we are able to see pointed out which are the worked contents on each project and down below the list of all the activities with an explanation of the related mathematical content. Eventually, an assessment of the made thesis process is showed in the conclusions, giving response to the objectives and to the achieved result of this research. ca
dc.format application/pdf
dc.language.iso cat ca
dc.publisher Universitat de les Illes Balears
dc.rights all rights reserved
dc.rights info:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subject 37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure ca
dc.subject 372 - Ensenyament preescolar i elemental ca
dc.subject.other Continguts matemàtics ca
dc.subject.other Hort ca
dc.subject.other Educació Infantil ca
dc.subject.other Constructivisme ca
dc.subject.other Projectes/Activitats ca
dc.title L’hort com a eina per a treballar els continguts matemàtics a l’educació infantil ca
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis ca
dc.type info:eu-repo/semantics/publishedVersion


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record