dc.contributor |
Pinya Medina, Carme
|
|
dc.contributor.author |
Artigues Font, Maria
|
|
dc.date |
2020 |
|
dc.date.accessioned |
2021-03-10T12:08:06Z |
|
dc.date.available |
2021-03-10T12:08:06Z |
|
dc.date.issued |
2021-03-10 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/11201/155274 |
|
dc.description.abstract |
[spa] El programa de Filosofia 3/18 implica un rol docent coherent amb la imatge d'infant actiu i
curiós. La finalitat d'aquest treball és aprofundir en el rol docent en Filosofia 3/18, conèixer la
formació necessària, les estratègies d'intervenció, les habilitats, si el programa té efectes de
caràcter personal i professional i fer una proposta del procés d'intervenció del docent en
Filosofia 3/18. El rol ha de ser el de facilitador, de guia i que fomenta el diàleg, a partir del
qual es posen en pràctica les habilitats de pensament i el docent crea les condicions
necessàries per a convertir l'aula en una comunitat de recerca. Per tot això, és important
adquirir una formació, posar en pràctica una sèrie d'estratègies educatives i unes determinades
actituds i habilitats socials. La Filosofia 3/18 té una transferència més enllà de la sessió, i
d'aquesta manera també el rol docent, ja que té efectes a escala professional i personal. |
ca |
dc.description.abstract |
[eng] The Philosophy 3/18 program involves a teaching role consistent with the image of an active
and curious child. The purpose of this work is to deepen the teaching role in philosophy 3/18,
know the necessary training, intervention strategies and skills and consider if the program has
personal and professional effects. In addition, we intend to make a proposal of the process of
intervention of the teacher in Philosophy 3/18. The role should correspond with the role of the
guide and the companion that encourages the dialogue, from which the thinking skills are put
into practice. For this purpose, the teacher should create the necessary conditions to turn the
classroom into a research community. For all this reasons, it is important to acquire training,
put into practice a series of educational strategies and certain attitudes and social skills.
Philosophy 3/18 has professional and personal effects. |
ca |
dc.format |
application/pdf |
|
dc.language.iso |
cat |
ca |
dc.publisher |
Universitat de les Illes Balears |
|
dc.rights |
all rights reserved |
|
dc.rights |
info:eu-repo/semantics/openAccess |
|
dc.subject |
37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure |
ca |
dc.subject |
372 - Ensenyament preescolar i elemental |
ca |
dc.subject.other |
Filosofia 3/18 |
ca |
dc.subject.other |
Filosofia per a infants |
ca |
dc.subject.other |
Mestres |
ca |
dc.subject.other |
Formació |
ca |
dc.subject.other |
Pràctica |
ca |
dc.title |
El projecte Filosofia 3/18: com contribueix al desenvolupament del rol docent |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/bachelorThesis |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/publishedVersion |
|