El projecte Filosofia 3/18: com contribueix al desenvolupament del rol docent

Show simple item record

dc.contributor Pinya Medina, Carme
dc.contributor.author Artigues Font, Maria
dc.date 2020
dc.date.accessioned 2021-03-10T12:08:06Z
dc.date.available 2021-03-10T12:08:06Z
dc.date.issued 2021-03-10
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11201/155274
dc.description.abstract [spa] El programa de Filosofia 3/18 implica un rol docent coherent amb la imatge d'infant actiu i curiós. La finalitat d'aquest treball és aprofundir en el rol docent en Filosofia 3/18, conèixer la formació necessària, les estratègies d'intervenció, les habilitats, si el programa té efectes de caràcter personal i professional i fer una proposta del procés d'intervenció del docent en Filosofia 3/18. El rol ha de ser el de facilitador, de guia i que fomenta el diàleg, a partir del qual es posen en pràctica les habilitats de pensament i el docent crea les condicions necessàries per a convertir l'aula en una comunitat de recerca. Per tot això, és important adquirir una formació, posar en pràctica una sèrie d'estratègies educatives i unes determinades actituds i habilitats socials. La Filosofia 3/18 té una transferència més enllà de la sessió, i d'aquesta manera també el rol docent, ja que té efectes a escala professional i personal. ca
dc.description.abstract [eng] The Philosophy 3/18 program involves a teaching role consistent with the image of an active and curious child. The purpose of this work is to deepen the teaching role in philosophy 3/18, know the necessary training, intervention strategies and skills and consider if the program has personal and professional effects. In addition, we intend to make a proposal of the process of intervention of the teacher in Philosophy 3/18. The role should correspond with the role of the guide and the companion that encourages the dialogue, from which the thinking skills are put into practice. For this purpose, the teacher should create the necessary conditions to turn the classroom into a research community. For all this reasons, it is important to acquire training, put into practice a series of educational strategies and certain attitudes and social skills. Philosophy 3/18 has professional and personal effects. ca
dc.format application/pdf
dc.language.iso cat ca
dc.publisher Universitat de les Illes Balears
dc.rights all rights reserved
dc.rights info:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subject 37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure ca
dc.subject 372 - Ensenyament preescolar i elemental ca
dc.subject.other Filosofia 3/18 ca
dc.subject.other Filosofia per a infants ca
dc.subject.other Mestres ca
dc.subject.other Formació ca
dc.subject.other Pràctica ca
dc.title El projecte Filosofia 3/18: com contribueix al desenvolupament del rol docent ca
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis ca
dc.type info:eu-repo/semantics/publishedVersion


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics