dc.contributor |
Ferrer Ribot, Maria
|
|
dc.contributor.author |
Gallardo Cifre, Ana
|
|
dc.date.accessioned |
2021-06-28T11:52:47Z |
|
dc.date.available |
2021-06-28T11:52:47Z |
|
dc.date.issued |
2021-06-28 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/11201/155605 |
|
dc.description.abstract |
[cat] La participació activa de les famílies dins les aules aporten un gran nombre de beneficis tant als alumnes com als familiars i als docents. Una bona modalitat de promoure la implicació de la família és mitjançant els Grups Interactius, una de les actuacions educatives d’èxit de les Comunitats d’Aprenentatge. En el present Treball de Fi de Grau s’exposa una descripció i un anàlisi sobre l’experiència dels Grups Interactius a l’etapa d’Educació Infantil en el CEIP Son Ferrer. |
ca |
dc.description.abstract |
[spa] The active participation of families in the classrooms brings many benefits to both students and relatives and teachers. A good way to promote family involvement is through Interactive Groups, one of the successful educational actions of Learning Communities. In this Final Degree Project, is presented a description and analysis of the experience of the Interactive Groups in the Early Childhood Education stage at CEIP Son Ferrer. |
ca |
dc.language.iso |
cat |
ca |
dc.subject |
37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure |
ca |
dc.subject |
372 - Ensenyament preescolar i elemental |
ca |
dc.subject.other |
Participació |
ca |
dc.subject.other |
Famílies |
ca |
dc.subject.other |
Grups Interactius |
ca |
dc.subject.other |
Aprenentatge dialògic |
ca |
dc.subject.other |
Agrupaments heterogenis |
ca |
dc.subject.other |
Comunitats d’Aprenentatge. |
ca |
dc.subject.other |
Participation |
ca |
dc.subject.other |
Interactive Groups |
ca |
dc.subject.other |
Dialogic learning |
ca |
dc.subject.other |
Heterogeneous groupings |
ca |
dc.title |
Jocs interactius: implicació de les famílies. Anàlisi dels Grups Interactius del CEIP Son Ferrer |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/bachelorThesis |
ca |