El rol del mestre d'educació infantil en coordinació i col·laboració amb els equips d'atenció primerenca

Show simple item record

dc.contributor Morcillo Loro, Virginia
dc.contributor.author Fernández Amorós, Esther
dc.date 2021
dc.date.accessioned 2021-10-14T09:06:22Z
dc.date.available 2021-10-14T09:06:22Z
dc.date.issued 2021-10-14
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11201/155849
dc.description.abstract [cat] L’Educació Infantil, és l’etapa més important en el desenvolupament dels infants, ja que tots els processos tant físics com psicològics estan en formació. Per això és important que quan un infant té un “problema” o un ritme més lent, es realitzi una observació de l’infant i del seu entorn per tal de poder saber què té i com el podem ajudar. En aquest cas, son els mestres d’infantil, els encarregats de realitzar aquesta observació i detecció de que els ritmes son “diferents”. Aquest Treball de Final de Grau, tracta de recollir i donar visió al rol que desenvolupa el mestre d’educació infantil davant un cas de risc, però no només amb ells, també als altres agents que en col·laboració i coordinació, aconsegueixen donar respostes a les necessitats dels infants i a les seves famílies. ca
dc.description.abstract [eng] Early Childhood Education is the most important stage in the development of children, as all physical and psychological processes are in formation. This is why it is important that when a child has a "problem" or a slower pace, an observation is made of the child and his environment in order to know what he has and how we can help him. In this case, it is the kindergarten teachers who are in charge of making this observation and detection that the rhythms are "different". This Final Degree Project seeks to gather and give insight into the role played by the teacher of early childhood education in the face of a case of risk, but not only with them, but also with other agents who, in collaboration and coordination, manage to give answers. to the needs of children and their families. ca
dc.format application/pdf
dc.language.iso cat ca
dc.publisher Universitat de les Illes Balears
dc.rights all rights reserved
dc.rights info:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subject 372 - Ensenyament preescolar i elemental ca
dc.subject.other Rol del mestre ca
dc.subject.other atenció primerenca ca
dc.subject.other infants ca
dc.subject.other mestres ca
dc.subject.other estils educatius ca
dc.subject.other Role of the teacher ca
dc.subject.other early care ca
dc.subject.other children ca
dc.subject.other teachers ca
dc.subject.other inclusion ca
dc.title El rol del mestre d'educació infantil en coordinació i col·laboració amb els equips d'atenció primerenca ca
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis ca
dc.type info:eu-repo/semantics/publishedVersion


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics