| dc.contributor | Morcillo Loro, Virginia | |
| dc.contributor.author | Fernández Amorós, Esther | |
| dc.date | 2021 | |
| dc.date.accessioned | 2021-10-14T09:06:22Z | |
| dc.date.available | 2021-10-14T09:06:22Z | |
| dc.date.issued | 2021-10-14 | |
| dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11201/155849 | |
| dc.description.abstract | [cat] L’Educació Infantil, és l’etapa més important en el desenvolupament dels infants, ja que tots els processos tant físics com psicològics estan en formació. Per això és important que quan un infant té un “problema” o un ritme més lent, es realitzi una observació de l’infant i del seu entorn per tal de poder saber què té i com el podem ajudar. En aquest cas, son els mestres d’infantil, els encarregats de realitzar aquesta observació i detecció de que els ritmes son “diferents”. Aquest Treball de Final de Grau, tracta de recollir i donar visió al rol que desenvolupa el mestre d’educació infantil davant un cas de risc, però no només amb ells, també als altres agents que en col·laboració i coordinació, aconsegueixen donar respostes a les necessitats dels infants i a les seves famílies. | ca |
| dc.description.abstract | [eng] Early Childhood Education is the most important stage in the development of children, as all physical and psychological processes are in formation. This is why it is important that when a child has a "problem" or a slower pace, an observation is made of the child and his environment in order to know what he has and how we can help him. In this case, it is the kindergarten teachers who are in charge of making this observation and detection that the rhythms are "different". This Final Degree Project seeks to gather and give insight into the role played by the teacher of early childhood education in the face of a case of risk, but not only with them, but also with other agents who, in collaboration and coordination, manage to give answers. to the needs of children and their families. | ca |
| dc.format | application/pdf | |
| dc.language.iso | cat | ca |
| dc.publisher | Universitat de les Illes Balears | |
| dc.rights | all rights reserved | |
| dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | |
| dc.subject | 372 - Ensenyament preescolar i elemental | ca |
| dc.subject.other | Rol del mestre | ca |
| dc.subject.other | atenció primerenca | ca |
| dc.subject.other | infants | ca |
| dc.subject.other | mestres | ca |
| dc.subject.other | estils educatius | ca |
| dc.subject.other | Role of the teacher | ca |
| dc.subject.other | early care | ca |
| dc.subject.other | children | ca |
| dc.subject.other | teachers | ca |
| dc.subject.other | inclusion | ca |
| dc.title | El rol del mestre d'educació infantil en coordinació i col·laboració amb els equips d'atenció primerenca | ca |
| dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis | ca |
| dc.type | info:eu-repo/semantics/publishedVersion |